رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان مطرح کرد:
آیت الله کعبی با بیان این که خط مشی دولت، تمرکز بر حل مشکلات مردم و دوری از حواشی باشد، گفت:‌ خدمت صادقانه خواسته مردم از دولت است.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۰۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش سرویس بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج، آیت الله عباس کعبی، رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: بعد از رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کابینه دولت دوازدهم، آهنگ خدمت با محوریت تقویت تولید، اشتغال، عبور از رکود و حل مشکلات معیشتی باید در اولویت دولت دوازدهم باشد.

وی بیان داشت: انتظار می رود خط مشی دولت با هماهنگی بیشتر، تمرکز بر حل مشکلات مردم و همچنین به دور از حواشی باشد و به مردم خدمت صادقانه کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر ضرورت دوری دولتمردان از حاشیه و پرداختن به اصول به جای فروع، تصریح کرد: حاشیه سازی هم به دولت و هم به ملت ضربه می زند و انتظار می رود دولت فقط به وظایف خودش یعنی حل مشکلات اقتصادی در قالب پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید و اشتغال به خدمت شبانه روزی بپردازد.

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه دولت نباید فقط به یک جناح خاص و عده ای از مردم نگاه کند و اهمیت دهد، ابراز داشت: قطعا نگاه های حزبی و جناحی یعنی راضی کردن یک عده خاصی از مردم و بی توجهی به توده ها و اقشار مردم، به دولت و ملت آسیب می رساند.

وی در ادامه با تبیین سخنی از امیرمومنان حضرت علی(ع) و سفارش آن حضرت به کارگزاران، افزود: حضرت علی(ع) به مسؤولان سفارش کردند که اعتماد عموم جامعه و رضایت عموم مردم را به دور از سلایق شخصی و احزاب در نظر بگیرند یعنی اینکه فقط به یک قشر خاص توجه نکنند و همه توده های مردم را در نظر بگیرند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار داشت: دولت مردان صرفا به وظایف و نظرات برخی از نخبگان و خواص هم نظر حزبی اکتفا نکنند و از نظرات دیگران در پیشبرد اهداف برای هرچه بهتر خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

 

ارسال نظرات