lمحمد پور
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت : امروز وظیفه سپاه و بسیج بسیار سنگین است و در راه قوی تر شدن ارزشها و اعتقادات نیازمند کار زیاد می باشیم.
کد خبر: ۸۹۰۵۶۷۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

 

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه ،حجت الاسلام دشتی ابراز داشت: کسانی که دارای عقیده درست و قوی می باشند در مقابل ظلم وستم احساس وظیفه می نمایند و در جامعه در مقابل دیگران احساس مسئولیت می نمایند و همیشه دغدغه دارند.

وی تفکر بسیجی را تفکری دانست که در مقابل کفر و طاغوت و کسانی که در جامعه فساد می نمایند ، سکوت نمی نما ید و با اقتدار در مقابل زشتی ها و بدی ها می ایستد و فریاد سر می دهد.

دشتی با اشاره به روز مسجد، گفت : کسانی که در مساجد فعالیت دارند و برنامه های ویژه جوانان و نوجوانان و اهالی یک محله بر گزار می کنند و در مناسبت ها و ایام ا.... بر نامه های خوبی در مسجد اجرا می کنند، اینها همان کسانی هستند که سکوت نمی کنند و احساس مسئولیت می نمایند .

وی با اشاره به وظیفه سنگین سپاه و بسیج افزود: سپاه و بسیج به عنوان یک مجموعه زنده دیدگاه و عقیده و جبهه دارند و در مقابل زورگویان ساکت ننشسته و به مبارزه با انان می پردازند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کسانی که تفکر سپاه و بسیج را نمی توانند تحمل کنند و به دنبال چپاول و اشراف گری و ظلم در کشور و جهان هستند با بسیج و سپاه مخالفت هستند .

وی خاطرنشان کرد: بسیج دارای بصیرت و بینش بالایی است و با چشم بیدار امورات را رصد و مقابل این چپاولگران و ظالمان ایستادگی می کند.

وی با اشاره به جنگ کنونی دشمن گفت : امروزه روش جنگ فرق کرده است و دشمنان تلاش دارند تا از راه جنگ نرم و تغییر اعتقادات و ارزشها و ایجاد شبهه و بی اعتقاد نمودن مردم است تا به اهداف شوم خود برسند.

وی گفت : امروز وظیفه سپاه و بسیج بسیار سنگین است و و درراه قوی تر شدن ارزشهای و اعتقادات نیازمند کار زیاد می باشیم.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام عادل فاطمی پویا در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه که چند سال از استان فارس در استان بوشه فعالیت داشته است تقدیر و تکریم شد و سپس حجت الاسلام عباس مومن زاده را به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی در سپاه انصار الحسین (ع) گناوه معرفی نمود./انتهای پیام

ارسال نظرات