اشتغالزایی کارآفرین هراتی برای 9 نفر با راه اندازی سفره خانه سنتی/مسئولین از کارآفرینان حمایت کنند
کد خبر: ۸۹۰۵۶۴۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، وقتی صرف غذا یکی از تفریحات اصلی مردم به حساب می‌آید آن وقت افراد ترجیح می‌دهند صرف غذا را هرچه بیشتر با جنبه‌های شاد و تفریحی برگزار کنند؛ بنابراین رستوران‌هایی که حال و هوای خاص دارند، امکان نشستن در زمانی طولانی‌تر در آن وجود دارد.
امروزه سفره خانه‌های سنتی نیاز‌های تمامی اعضای یک خانواده با علایق مختلف را پاسخگو هستند ومی توان در یک فضای آرام در کنار اعضای خانواده غذای مورد علاقه تان را میل کنید.
به سراغ مدیر سفره خانه سنتی ملک ناز رفتیم و گفتگو با وی انجام داده است که خواندنش خالی از لطف نیست.
محسن خادم رضوی هدف از راه اندازی این سفره خانه راحفظ و اشاعه فرهنگ اصیل ایرانی و ایجاد فضایی الهام بخش، سرشار از آرامش با سرو انواع غذا‌های اصیل ایرانی عنوان کرد.
کارآفرین موفق هراتی گفت: در ابتدای راه اندازی سفره خانه با کسب مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و اخذ تسهیلات ۵۰۰ میلیون رالن از صندوق کارآفرینی امید فعالیت خودم را آغاز و کم کم با گرفتن نیرو‌های جدید خدمات رستوران را گسترش دادم.
خادم رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹ نفر در این مجموعه مشغول کار هستند، افزود: سفره خانه‌های سنتی علاوه بر اینکه یکی از جاذبه‌های گردشگری هر شهر محسوب می‌شود می‌توانند در زمینه اشتغالزایی نیز نقش بسزایی ایفا کنند.
خادم رضوی با تاکید بر لزوم حمایت مسئولین از کارآفرینان حوزه اقتصاد مقاومتی گفت::حمایت از یک کارآفرین حمایت از یک شخص نیست بلکه حمایت از اقتصاد یک منطقه است.
خادم رضوی خاطر نشان کرد: جوانان با توانمندی و درایت باید وارد کارآفرینی شوند و با ارتقا اندیشه خود راه موفقیت را طی کنند.

ارسال نظرات