خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سپاه استان قم خبر داد

فعالیت ۴ هزار حلقه صالحین بسیج در قم

معاون تعلیم و تربیت سپاه استان قم با اشاره به فعالیت ۴ هزار حلقه صالحین در قم گفت: در قشر بسیج مساجد و محلات استان نزدیک به ۱۵ درصد حلقه‌ها از نوع ویژه، ۷۰ درصد از نوع الف و ۱۵ درصد از نوع عام هستند.
کد خبر: ۸۹۰۵۶۳۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

حجت‌الاسلام مجید شرفی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار حلقه معرفتی با رده‌های مختلف سنی در استان قم فعالیت دارند، تصریح کرد: این حلقه‌ها از سنین نوجوانان تا پیشکسوتان در رده‌های مختلف بسیج و سپاه امام علی بن‌ابیطالب (ع) ساماندهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین در سه نوع ویژه، الف و عام تقسیم‌بندی می‌شوند، اضافه کرد: حلقه‌هایی که سه بار در هفته برنامه دارند با عنوان ویژه، حلقه‌هایی که یک بار در هفته برگزار می‌شوند با عنوان الف و حلقه‌هایی که یک بار در ماه برگزار می‌شوند با عنوان عام نام‌گذاری شده‌اند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام علی بن‌ابیطالب (ع) از استقبال مطلوب روحانیون از حلقه‌های معرفتی صالحین یاد کرد و گفت: در این مجموعه تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم از ظرفیت روحانیون و طلاب در راستای ارائه آموزه‌های دینی به رده‌های مختلف سنی به ویژه نوجوانان و جوانان استفاده مطلوبی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر حلقه‌های صالحین استان قم به نام یکی از شهدای دفاع مقدس متبرک شده است، خاطرنشان کرد: در قشر بسیج مساجد و محلات نزدیک به ۱۵ درصد حلقه‌ها از نوع ویژه، ۷۰ درصد از نوع الف و ۱۵ درصد باقیمانده از نوع عام هستند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار