خبرهای داغ:
شهید حسین بهتوئی در وصیت نامه خویش آورده است: مادر و خواهر عزیزم حجابتان را کامل تر و بهتر کنید که این خود مشت محکمی بر دهان ضدد انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۰۵۶۳۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزار ی بسیج درقزوین، شهید حسین بهتوئی در دهم خرداد 1345 در روستای فارسجین از توابع تاکستان به دنیا آمد،پدرش نعمت الله کشاورز و مادر ستاره نام داشت.
شهید حسین بهتویی تحصیلات خود را تا مقطه راهنمائی ادامه داد و به عنوان بسیجی عازم جبهه شد و در بیست و پنجم خرداد 1361 در پیرانشهر توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش نارنجک به شکم،سینه،صورت شهید شد،مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
شهید حسین بهتوئی در وصیت نامه خویش آورده است:
خداوند دوست می دارد این جان ناقابل را در راه پاک و پر ارزش او هدیه کنم و به جبهه می روم با چشمی باز و فکری روشن و با عشق به معشوق.
پدر و مادر عزیزم و هم چنین حواهران و برادرانم کمک و یاری به رهبر انقلاب را فراموش نکنید و همیشه او را سرمشق قرار دهید که او نیز از تبار پاک امامان و رسولان است،و همیشه گوشتان به سخنان گوهر بار او باشد و سعی کنید سخنان او را در زندگی مو به مو پیاده نمایید و پیرو او باشید که پیروی از او به سعادت رسیدن است.
مادر و خواهر عزیزم حجابتان را کامل تر و بهتر کنید که این خود مشت محکمی بر دهان ضدد انقلاب است.
ای دوستان!شما مبادا فکر کنید که به جبهه با زور و یا برای ریا و مقام رفته ام بلکه برای رضای خدا و پیروزی اسلام که وظیفه تک تک ما است رفته ام.
و شما با شهادتم اجر مرا در نزد خدا از بین نبرید،فکر کنید که شب عروسی من است و همان طور خوشحالی کنید و با گریه خود دشمن شاد نکنید.
1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها