خبرهای داغ:
با توجه به فرارسیدن ایام شهادت امام جواد (ع) کارگاه آموزشی «امام‌ جواد(ع) شناسی» در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۸۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با توجه به فرارسیدن ایام شهادت امام جواد (ع) کارگاه آموزشی «امام‌ جواد(ع) شناسی» در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود برگزار می گردد.

مدیرموسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود، ضمن بیان این مطلب گفت: کارگاه آموزشی امام‌ جواد(ع) شناسی با محوریت سیره عملی آن امام همام در موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین برگزار می گردد.

وی ادامه داد: هدف از برپایی این کارگاه، ترویج فرهنگ اهل البیت (ع) و آشنایی با زندگی و احادیث مربوط به امام جواد (عج) می باشد این کارگاه آموزشی به مدت دو رروز و در روزهای دوشنبه وسه شنبه 30 و 31 مرداد ویژه عموم در دفتر مرکزی موسسه به نشانی خیابان 22 بهمن برگزار می گردد.

محمد ابراهیمی افزود: از جمله اقدامات این موسسه فرهنگی در طی سال برگزاری کارگاههای آموزشی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی می باشد و از کلیه علاقمندان دعوت می گردد جهت اطلاع و شرکت در این برنامه ها به موسسه فرهنگی بین الحرمین مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها