نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس تصریح کرد: اگر مسئولی کم‌کاری کرده و ریسک‌پذیر نیست و براساس تعهدات حوزه مأموریتی خود خوب اقدام نکرده «واقعاً مورد انتقاد» است و ما نیز به آن انتقاد داریم.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۵۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سیداحسن علوی با اشاره به دیدگاه خود در مورد شکایات دولت یازدهم در ایام انتخابات اخیر از ماموستا راستی امام جمعه موقت سنندج بابت انتقاد از وضعیت اشتغال و بیکاری جوانان کردستانی اظهار داشت: نباید دولت این حرکت را انجام بدهد و امیدوارم که از شکایات خودشان صرفنظر کند.

وی گفت: اگر نمایندگان مجلس نیز در برابر عهد و پیمانی که با مردم بسته‌اند خوب عمل نکردند باید انتقاد شوند چراکه انتقاد سازنده سبب پیشرفت جامعه می‌شود.

بی‌برنامگی دولتمردان "لطمه اساسی" به توسعه کردستان وارد کرده است

علوی افزود: بنده در برخی از بخش‌ها به‌دلیل انجام کار‌های انجام شده از مسئولان تشکر می‌کنم و در جا‌هایی که حرکت‌های اساسی هم برنداشته شده شخصاً انتقاد دارم.

وی اظهار کرد: باید مسئولان استانی برای توسعه کردستان جهشی عمل کنند چراکه با این حالت رخوت و آرامی و اینکه اعتبار باشد یا نباشد، کار پیش نمی‌رود.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس خاطر نشان کرد: بی‌برنامگی مسئولان استانی "لطمه اساسی" به توسعه کردستان وارد کرده است.
تسنیم
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات