گلعلی زاده گفت: از محاسن این دستگاه، کاهش زمان انجام کار تا 90 درصد به دلیل عدم نیاز به بارگیری، میکسر، انتقال و تخلیه بتن، صدای بسیار کم، کاهش در مصرف آب و عدم نیاز به برق است.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۴۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

پرویز گلعلی زاده مخترع بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اختراعات خود در راستای اصلاح الگوی مصرف اظهار داشت: دستگاهی که بنده اختراع کردم دستگاه چند کاره بتن ساز سریع است.

وی در توضیح این مطلب افزود: این دستگاه قابلیت نصب بر روی ماشین آلاتی ماننند تراکتور، لودر، بیل بکهو و بابکت در ظرفیت های متفاوت را دارد.

گلعلی زاده خاطر نشان کرد: دستگاه چند کاره بتن ساز سریع کلیه فرآیندهای  بارگیری، میکس، انتقال و تخلیه بتن را انجام داده و بهره وری را افزایش می دهد. همچنین هزینه های تولید را به صورت چشمگیری کاهش می دهد.

این مخترع بسیجی با اشاره به دیگر محاسن این دستگاه گفت: از محاسن دستگاه بتن سازی افزایش بهره وری تا ده برابر بتونر مورد استفاده در حال حاضر، کاهش زمان انجام کار تا 90 درصد به دلیل عدم نیاز به بارگیری، میکسر، انتقال و تخلیه بتن، صدای بسیار کم، کاهش در مصرف آب و عدم نیاز به برق است.

وی بیان کرد: این دستگاه جایگزینی بسیار مناسب در پروژه های عمرانی صعب العبور مانند پل سازی و راهسازی که امکان تردد خودروهای سنگین حمل بتن وجود ندارد می باشد.

گلعلی زاده عنوان کرد: سازمان بسیج علمی کشور از ما حمایت های زیادی کرد و ما هم از حمایت های این سازمان تشکر می کنیم اما سازمان صنایع و معادن ما را به صنایعی که مرتبط هستند معرفی نمی کند اگر ما را به صنایع تبذیلی معرفی کنند خیلی به ما کمک می شود.

ارسال نظرات