معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی؛

۴۵ سمن فعال در استان مرکزی فعالیت می کنند

امیدی گفت : ۴۵ سمن فعال در استان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ،علمی ، ورزشی و ... فعالیت می کنند که بستر مناسبی برای ورود جوانان استان به عرصه های مختلف و کسب تجربه می باشد.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۳۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مرتضی امیدی معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: رشد بی سابقه سمن ها در سطح استان مرکزی نشان از ایجاد بستر مناسب در سطح جوانان می باشد که این امر موجب رضایت بخشی در بخش جوانان می باشد

وی افزود: در سال ۹۲ در استان مرکزی ۱۲ سمن جوانان وجود داشت اما در حال حاضر ۴۵ سمن فعال در استان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ،علمی ، ورزشی و ... فعالیت میکنند که بستر مناسبی برای ورود جوانان استان به عرصه های مختلف و کسب تجربه میباشد.

امیدی تصریح کرد: با توجه به سیاست های دولت محترم و وزارت متبوع این روند ادامه داشته و خصوصا در شهرستانهای تابعه میبایست بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی ادامه داد : برگزاری مسابقات قرآنی ویژه ورزشکاران و جوانان از دیگر برنامه های مهم فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان مرکزی میباشد که پس از انجام مراحل شهرستانی مسابقات استانی جهت حضور برترین ها در مسابقات کشوری قرآنی در شهریور ماه برگزار میگردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار