نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی:

یکی از شرط‌های آمریکا و هم‌پیمانانش برای حمایت از داعش، عملیات انتحاری در ایران است

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: : یکی از شرط‌های آمریکا و هم‌پیمانانش برای حمایت از داعش ایجاد عملیات در ایران است.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۱۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

حسین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با بیان اینکه آنچه از اتفاقات چندین سال اخیر برمی آید اختلافات و تفرقه‌هایی است که بین نخبگان سیاسی و فکری وجود داشته اظهارداشت: متاسفانه زد و بندهای سیاسی پرونده سازی و برخی دروغ گویی ها باعث شده است تا سبزوار نتواند از ظرفیت های موجود برای پیشرفت استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه این شرایط در شهرستان‌هایی که دارای نماینده از دو جناح مخالف هم در مجلس هستند وجود نداشته و افراد در مورد مسائل شهرستانی با اتحاد در کنار یکدیگر حضور پیدا می کنند، تصریح کرد: بنده پیشنهاد ارسال نامه‌ها با چند امضای نمایندگان امام جمعه و فرماندار را مطرح کردم که متاسفانه این اقدام منتج به نتیجه مثبت نشد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اگر قرار بر انجام اصلاحات است باید این اصلاحات بر مبنای اصولگرایی و اصول ابتدای انقلاب صورت گیرد، تاکید کرد: بنده هیچ‌گاه اصلاحاتی را که منجر به بازی گرفتن ارزش‌ها و سخره گرفتن جوانان شود را نخواهم پذیرفت.

مقصودی با اشاره به آنچه امروز در جهان در حال اتفاق افتادن است، عنوان کرد: امروز نگاه دشمنان منفی‌تر از همیشه به کشور ما است و می‌خواهند با تحریم و فشار کشور را در تنگنا قرار دهند تا بتوانند به خواسته‌های خود دست پیدا کنند.

 وی در ادامه به روند افزایش کشفیات تیم‌های تروریستی توسط نیروهای امنیتی اشاره کرد و افزود: یکی از شرط‌های آمریکا و هم‌پیمانانش برای حمایت از داعش ایجاد عملیات در ایران است.

 مقصودی با بیان اینکه برخی شبهاتی که در خصوص حج ایجاد شده است، تاکید کرد: امروزه آمریکا به دنبال تغییر شعار مرگ بر آمریکا در ایران به سمت مرگ برعربستان است تا بیش از گذشته بر جنگ بین مسلمانان دامن بزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها