خبرهای داغ:
مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه شاهرود:

آموزش و توانمندسازی بیش از 550 بسیجی از ابتدای سال در شاهرود

سروان پاسدار اسماعیلی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: از ابتدای سال تاکنون 550 نفر از بسیجیان در دوره آموزشی و توانمندسازی امر به معروف و نهی از منکر شرکت کرده اند.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۰۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جعفر اسماعیلی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد با اشاره به برگزاری دوره آموزش توانمندسازی بسیجیان در هفته گذشته اظهار کرد: در این دوره سه حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) و ولایت و حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در مجموع با حضور بیش از 200 نفر دوره برگزار شد که در قالب 4 کلاس یکروزه در کانون بسیج جوانان شاهرود انجام شد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون 550 نفر از خواهران و برادران بسیجی در دوره های مختلف آموزش توانمندسازی بسیج شرکت کرده اند و 26 گروه طلایه داران متشکل از هر گروه ده نفر نیز تشکیل و 30 گروه دیگر نیز اضافه شده که در مجموع 56 گروه طلایه داران با سازماندهی 560 نفر آموزش و سازماندهی شده اند.

اسماعیلی با اشاره به تدوین جدول زمانبندی تذکر لسانی گفت: این جدول بعد از ماه مبارک رمضان برنامه ریزی و اجرا شده است و تاکنون 11 هفته است که 4 تیم خواهر و برادر در روزها و یک تیم خواهر و برادر در شب ها در بوستان ها و پارک ها به اجرای ماموریت تذکرلسانی می پردازند.

وی با بیان اینکه طبق بازخورد 85 درصد از مردم از حضور این تیم ها و نحوه برخورد آنها راضی هستند افزود: در حوزه های بسیج روستایی نیز محل هایی مانند جنگل ابر، آبشار مجن و پارک بسطام نیز گروه های تذکر لسانی فعال هستند و ما این برنامه را در سطح شهرستان اجرا می کنیم.

مسئول قسمت امر به معروف و نهی از منکر سپاه شاهرود با اشاره به برنامه های هفته عفاف و حجاب عنوان کرد: در این هفته بالغ بر 100 عنوان برنامه توسط پایگاه های بسیج جامعه زنان در قالب های مختلف نشست، کارگاه، مسابقات فرهنگی هنری ورزشی اجرا شده است.

وی با تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای برنامه ها و پشتیبانی از اقدامات بسیج گفت: از فرمانداری و اداره منابع طبیعی که در اجرای برنامه های هفته عفاف و حجاب ما را کمک و یاری کردند تشکر و قدردانی داریم.

آموزش و توانمندسازی بیش از 550 بسیجی از ابتدای سال در شاهرود

ارسال نظرات
پر بیننده ها