مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: روشنگری و دفاع از دین خدا وظیفه روحانیون است.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۰۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "محمدرضا عباسی"؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان اظهار کرد:امروز پاسداری از عقیده وظیفه روحانیت و سپاه است ویکی از سنگرهایی که امروز لازم و ضروری است که از آن پاسداری شود سنگر اهل بیت است.

حجت الاسلام عباس با اشاره به اینکه ریشه تکفیری مسئله ای ساده نیست اظهار کرد :بعد از پیروزی انقلاب دشمنان اسلام با بهره گیری از تبلیغات نامتعارف با عناوین و الفاظ مختلف سعی در ایجاد شبهه نمودند و با ارائه و چاب کتب مختلف زمینه سعی در گمراهی مسلمانان داشتند.

وی افزود:امروز روحانیت وظیفه سنگینی را برعهده دارد که باید به آن وظیفه به نحو مطلوب عمل نماید امروز پاسخگویی و به شبهات دینی ودفاع از دین  یکی از وظایف اصلی روحانیت است چرا که امروز شاهد هستیم که ماهواره ،فضای مجازی....سعی در ایجاد القائات نادرست در ذهن افراد دارد بنابراین روشنگری و پاسخگویی به شبهات یکی از وظایف اصلی روحانیون می باشد.

وی با اشاره به حمله تروریستی که در تهران اتفاق افتاد بیان داشت : رهبر معظم انقلاب این حرکت را یک ترقه بازی دانستند چرا که امروز شاهد آن هستیم که مدافعین حرم صدها کیلومتر آن طرف تر از مرزهای ایزان اسلامی دفاع می کنند چرا که اگر این دفاع به خازج از مرزها کشیده نمیشد در شهر های اطراف باید با داعش مبارزه می کردیم.

وی در این مراسم از زحمات حجت الاسلام عبدالله طالبی تشکر کرد و برای حجت الاسلام مهدی مرادی در سمت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

 

 

ارسال نظرات