خبرهای داغ:
به مناسبت اخذ رای اعتماد بالای وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
در پی اخذ رای اعتماد بالای وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امیر سرتیپ حاتمی نماینده وزیر دفاع و ارشد ودجای استان سمنان پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۴۸۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در پی اخذ رای اعتماد بالای وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امیر سرتیپ حاتمی نماینده وزیر دفاع و ارشد ودجای استان سمنان پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرخ ذیل است:

اخذ رای اعتماد جناب آقای امیر حاتمی به عنوان وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باعث مسرت و خشنودی مجموعه مدیران و کارکنان رده های تابعه ودجای استان سمنان گردید. به پشتوانه آشنایی و تسلط ایشان با وزارت دفاع و پشتیبانی ن.م و نظر به اعتماد بالا و وافر نسبت به توانمندیهای علمی و مدیریتی که محصول تجارب ارزنده و اندوخته سالهای متمادی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خانواده بزرگ نیروهای مسلح بوده است، بدین وسیله به رسم ادب این انتصاب خطیر و فرخنده را به محضر شریف و گرانقدر ایشان و کلیه همکاران محترم وزارت دفاع و پشتیبانی ن.م تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انشااله با تدبیر آن جناب شاهد تقویت چشمگیر حوزه دفاعی و اقتدار ملی کشور به خصوص رشد، توسعه و ارتقای بنیه دفاعی بیش از پیش بوده و همگان از مزایای آن بهره مند گردیم. از خداوند منان برای آن جناب توفیق روز افزون در خدمت رسانی کارکنان شاغل و بازنشستگان معزز ن.م و همچنین به ملت شهید پرور و شریف ایران مسئلت نموده و برای عظمت و عزت کشور عزیزمان رشد و اعتلای مستمر خواهانم.

نماینده وزیر دفاع، ارشد ودجا و مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان سمنان

مهدی علی اکبری

ارسال نظرات
پر بیننده ها