جانشین معاون سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور:
جانشین معاون سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: گروه‌های جهادی بهتر است ایده‌های نو و بدیع را در اردو‌های جهادی پیاده کنند.
کد خبر: ۸۹۰۵۴۶۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ جانشین معاونت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور از اکیپ فرهنگی گروه جهادی " فاطمیون " بازدید کرد.

غلام زاده اظهار داشت: گروه‌های جهادی بهتر است ایده‌های نو و بدیع را در اردو‌های جهادی پیاده کنند.

وی افزود: همچنین در راستای حرکت در مسیر تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید و مطالبه رهبر فرزانه انقلاب می‌باشد و در قالب شعار سال با عنوان " اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال " نیز قرار گرفته و جزو اصلی‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های مورد نظر بسیج دانشجویی استان و اردو‌های جهادی نیز می‌باشد.

جانشین معاون سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: دست در دست هم داده تا در مدت زمان کوتاه ده روزه حضور در مناطق محروم اثر مثبتی بر چهره محروم روستا‌های میربگ بر جای بگذارند.

لازم به ذکر است که به همین منظور اکیپ فرهنگی گروه جهادی " فاطمیون " اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش‌های مختلف از جمله: بافندگی، گلیم بافی، گل دوزی و ... جهت جوانان و خواهران ساکن در مناطق محروم نموده تا با این کار خود گامی در جهت ترویج روحیه کار و تلاش، با هدف نهایی رونق بخشیدن به صنایع دستی و فراهم نمودن شرایط اولیه فعالیت و تولید در مناطق محروم نموده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات