خبرهای داغ:
معاون اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله از برگزاری پنجاه و پنجمین دوره تربیت مربی مهد قرآن ثارالله به میزبانی بنیاد بین‌المللی غدیر فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۴۵۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

پنجاه و پنجمین دوره تربیت مربی مهد قرآن و پیش‌دبستانی ثارالله (ع) وابسته به مؤسسه قرآنی مکتب‌القرآن ثارالله (ع) تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

معاون اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله بیان کرد: این دوره آموزشی به‌منظور تأمین کادر نیروی انسانی و ارتقاء علمی مربیان مقطع پیش‌دبستانی و دبستان با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام قاسم مهیمنی افزود: شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی یادشده با نحوه تدریس و آموزش قرآن کریم به کودکان به روش‌های داستان، شعر، قصه و نقاشی، علائم کاربردی و اشاره‌ها آشنا خواهند شد و همچنین روش تدریس ۵ عنوان کتاب تربیتی، روانشناسی و ارتباط با کودک نیز فرا خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر از بانوان فعال و مربیان قرآنی در دوره‌های آموزش تخصصی تربیت مربی مهد قرآن و مراکز پیش‌دبستانی شرکت کرده و موفق به اخذ گواهی تدریس شده‌اند که تعدادی از آنان به‌صورت مستقیم در مراکز مهد قرآن و پیش‌دبستانی‌های مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله (ع) مشغول به تدریس و فعالیت هستند.

مهیمنی خاطرنشان کرد: پنجاه و چهارمین دوره تربیت مربی مهد قرآن و پیش‌دبستانی ثارالله هفته گذشته با حضور بیش از 50 نفر از مربیان خواهر در شهرستان قرآنی لامرد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها