خبرهای داغ:
مسئول خانه نخبگان سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد علم و پژوهش گفت: ایشان عنوان مرجعیت علمی کشور را مطرح کردند و پرچم‌دار و خط شکنی آن بر عهده سازمان علمی پژوهشی و فناوری کشور قرار داده‌اند.
کد خبر: ۸۹۰۵۳۵۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

سازمان علمی پژوهشی و فناوری پرچم‌دار و خط شکن مرجعیت علمی کشور / امروز شرایط پیچیده‌تر از دهه ۶۰ استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مجید هادیان امروز در جلسه کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: امروز جنگ نرم و یک عملیات روانی بسیار بی‌رحمانه و شدیدتر از یک جنگ تمام عیار که تحت عنوان جنگ سخت و جنگ آتشین از آن یاد می‌کنیم درجریان است با این تفاوت که در جنگ سخت پیکر انسان‌ها هدف قرار می‌گیرد و شهادتی در پیش روی است که پذیرش شرایط را آسان می‌کند .

وی با اشاره به اینکه در جنگ نرم اندیشه، فکر، باورها واعتقادات هدف حملات خزنده بی‌صدا قرار می‌گیرد، افزود: در جنگ نرم دشمن بدون رویداد فاکتورها و بدون متغییرهای بیرونی است و این سخت‌تر اتفاق می‌افتد چراکه در اینجا فکر، اندیشه و عقیده است که هدف قرار می‌گیرد.

مسئول خانه نخبگان سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز شرایط پیچیده‌تر و پر مسئله‌تر از دهه ۶۰ است، خاطرنشان کرد: امروز اگر به جای تفنگ قلم در دست گرفتیم باید بتوانیم این قلم‌ها را در مسیری به کار بگیریم که مسئولیت‌هایی بر عهده یک بسیجی انقلابی و نخبه علمی عضو هیئت عملی دانشگاه و مسئولان در سطح ادارات وسازمان‌ها قرار گرفته و تلاش کنیم کشور را بهره‌مند کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز قدرت را از مقوله تولید علم و فناوری می‌شناسند، گفت: امروزه در هر ۴۵ دقیقه یک بار فناوری نوین  و پیچیده به خصوص در عرصه‌های رسانه‌ای رونمایی و پرده‌برداری می‌شود و اگر غفلت کنیم خیلی زود از کاروان رو به جلو عقب می‌مانیم .

هادیان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد علم و پژوهش گفت: ایشان عنوان مرجعیت علمی کشور را مطرح کردند و پرچم‌دار و خط شکنی آن بر عهده سازمان علمی پژوهشی و فناوری کشور قرار داده‌اند.

به گفته وی بحثی که باید بسیار جدی گرفته شود سند جامع علمی کشور است که ساز و کار وصول آن نیز مشخص شده است و باید برای این کار قدرت‌مند وعزت‌مند حرکت کنیم.

مسئول خانه نخبگان سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه در سند هوا و فضا و موشکی کشور یکی از فرزندان استان نقش فعال واساسی دارد، گفت: باید در سایر زمینه‌ها نیز این اتفاق بیفتد و ما بتوانیم از پشتوانه بزرگی از منابع علمی و فناوری و تکنولوژی بهره‌مند شویم و آنچه باعث عزت‌مندی و قدرت‌مندی و شایسته ملت بزرگ ایران و کشور انقلابی ما است، محقق شود.

وی اظهار داشت: خانه نخبگان تشکیلاتی مرکب از نخبگان علمی و فناوری هر استان است که از رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های مختلف صنعتی، آزاد، پیام نور و بوعلی سینا در استان همدان و دانشگاه‌های غیر انتفاعی وهمین طور مسئولین برجسته دستگاه‌ها و ادارات متخلف استان و نیز دانشجویان دوره کارشناسی و دکترا است.

هادیان گفت: اگر بخواهیم به مرجعیت علمی در منطقه غرب آسیا و آسیا و در جهان دسترسی پیدا کنیم نباید منتظر شویم که یک شرایط ایدآل و آرمانی پیدا شود بلکه باید حرکت را شروع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با حداقل امکانات برای تغییر وضع موجود و حرکت به سمت وضع مطلوب شروع و تلاش کرد تا آرام آرام آن فضای مطلوبی که دنبال آن هستیم که جهش علمی وجهش فناوری است، محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات