خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اسدیه:

شهدای مدافع حرم نماد ولایت پذیری در جامعه هستند

امام جمعه موقت اسدیه شهرستان درمیان گفت: شهدای مدافع حرم، اسوه‌های مقاومت و نماد ولایت پذیری در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۹۰۵۳۲۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید امین حسینی یکشنبه شب در آئین استقبال از پیکر 2 شهید گمنام و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در روستای تخته جان افزود: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امروز شهدای مدافع حرم با رشادت و جانفشانی خود پیروی از ولایت‌فقیه و آرمان‌های اسلام و انقلاب را ثابت کرده‌اند.


وی اظهار کرد: شهید حججی جلوه بارز پیروی از ولایت بود که باید نسل جوان این شهید والامقام را الگوی خود قرار دهند.
وی گفت: اگر شهدای مدافع حرم از اسلام در سایر کشورها دفاع نکنند امروز ما باید با گروهک ها تروریستی در حوالی و داخل مرزهای کشور مقابله می کنیم.


امام جمعه موقت اسدیه افزود: شهدای مظلوم و با غیرت مدافع حرم نشان دادند که آن چه برای آنان اهمیت دارد، حفظ اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از مقام معظم رهبری است، شهدا امتحان ولایت پذیری و ولایت مداری را با فدای جان و مال خود پس دادند و سربلند از امتحان الهی بیرون آمدند.


حسینی بیان کرد: مدافعان حرم نماد ایثار، اخلاص، ایمان، ولایتمداری، دشمن شناسی و کفرستیزی هستند و باید همواره یادشان را زنده نگه داریم.
وی گفت: اقتدار امروز ایران مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی این عزیزان در جبهه های نبرد حق علیه باطل است که باید همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم.


امام جمعه موقت اسدیه اضافه کرد: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی نظام هستند و تکریم و حفظ حرمت خانواده شهدا ضروری است.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب برای ضربه زدن به نظام اسلامی توطئه ها و برنامه های مختلفی را طراحی کرده اند گفت: امیدواریم مردم با بصیرت همیشگی و تبعیت از رهبری نظام، راه مقابله با استکبار را ادامه دهند تا به پیروزی برسیم.


روستای تخته جان شهرستان درمیان از توابع بخش قهستان در 100 کیلیومتری بیرجند قرار دارد، مردم این روستا 11 شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها