خبرهای داغ:
رئیس ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم مطرح کرد
رییس ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم گفت: ما در پی این هستیم که این کنگره فراتر از یک مراسم به یک موضوع جریان ساز در جامعه تبدیل شود.
کد خبر: ۸۹۰۵۲۹۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دکتر «محمدرضا یوسفی» طی سخنانی در پنجمین جلسه ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم اظهار داشت: به دنبال این هستیم که کنگره از یک مراسم معمولی به یک جریان فکری مثبتر در جامعه تبدیل شود و افراد موثر را حول محور خود جذب نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم افزود: با تلاش اعضای ستاد و پیگیری های صورت گرفته، یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه افتتاح است و کنگره شهدای دانشجوی استان نیز ان شاءالله در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

«داود محبی» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم و دبیر ستاد کنگره شهدای دانشجو نیز با اشاره به ضرورت بهره مندی از توان دانشجویان بسیجی ابراز داشت: معتقدیم که دانشجویان را باید در ساخته شدن برای اهداف انقلاب یاری کرد و میدان عمل را به آنها سپرد تا از این عزیزان نیروهای همتراز انقلاب ساخته شود

وی افزود: تمامی امور اجرایی و داخلی و فضاسازی مراسم توسط خود دانشجویان انجام می شود.

«محمد صادق منصوریان» مسئول اجرایی کنگره نیز یادآور شد: از حداکثر توان و همکاری صمیمانه انجمن ها و تشکل های علمی، سیاسی و فرهنگی دانشجویی در این کنگره استفاده خواهیم نمود.

 
ارسال نظرات