فرمانده سپاه قدس استان گیلان:

پیشرفته‌ترین کار فرهنگی که در کشور صورت گرفته راهیان نور است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: پیشرفته‌ترین و مهم‌ترین کار فرهنگی که تاکنون در کشور صورت گرفته است راهیان نور است.
کد خبر: ۸۹۰۵۲۸۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور در همایش تجلی اخلاص ویژه تقدیر از خادمین راهیان نور اظهار داشت: حرکت راهیان نور دارای قالب، محتوا، جسم و روح است.

وی قالب راهیان نور را نشان دادن مناطق عملیاتی به نسل جدید انقلاب بیان کرد و عنوان داشت: اصل بر محتوای سفرهای راهیان نور است و شناخت چرایی از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برای مردم است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه حرکت اساسی رزمندگان دوران دفاع مقدس بر اساس اسلام و فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) بوده است خاطرنشان کرد: چیرگی بر دشمنان در دوران دفاع مقدس بدون فرهنگ عاشورایی امکان‌پذیر نبود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور را نباید با محاسبات مادی ارزش‌سنجی کرد بیان داشت: افرادی که در برگزاری حرکت راهیان نور نقش دارند، با اخلاص این کار را انجام می‌دهند‌.

وی با تاکید بر اینکه تنها با وجود جریان عاشورایی در زندگی انسان فرد به درجه رفیع شهادت می‌رسد اعلام داشت: بخشی از شهدای عملیات رمضان بدون برخورد گلوله و از تشنگی زیاد شهید شدند.

سردار عبدالله‌پور کار با ارزش را کار عاشورایی و تکلیف‌مدارانه خواند و خاطرنشان کرد: پیشرفته‌ترین و مهم‌ترین کار فرهنگی که تاکنون در کشور صورت گرفته است راهیان نور است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که کار فرهنگی را بک فناوری خواندند گفت: اثرگذاری خون شهید بر زمین راهیان نور است که فرهنگ شهادت را ترویج داده است و شهدا کمک کننده کسانی هستند که در مسیر آن‌ها گام بر می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از ناوهای آمریکایی حاضر در خلیج فارس بسیار بزرگ و دارای فناوری‌های بسیار پیشرفته هستند بیان داشت: امروزه قایق‌های تندروی سپاه پاسداران بدون هیچ ترسی به این ناوها نزدیک می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار