520 معلول زیر پوشش موسسه خیریه نوشیروانی بابل نگهداری می شوند

مدیرعامل موسسه خیریه نگهداری معلولان نوشیروانی بابل گفت: 520 معلول زیر پوشش موسسه خیریه نگهداری معلولان نوشیروانی بابل هستند که 120 نفر از آنها شبانه روزی در این مرکز خدمات دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۶۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید مظاهر کیانژاد در گفت‌وگویی اظهار کرد: موسسه خیریه نگهداری معلولان ذهنی نوشیروانی بابل از سال 1360 با هدف نگهداری از معلولان ایزوله دختر و پسر بالای 14 سال شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: طبق وقفنامه مرحوم نوشیروانی هیأت امنایی به تعداد 11 نفر متشکل از 6 نفر افراد حقیقی از معتمدان شهر شامل دکتر ولی‌اله آرش، دکتر ابراهیم حاج آقا تبار، مرتضی بزرگی، فرامرز ابوالحسنی، دکتر اصغر تقی‌نتاج و سید مظاهر کیانژاد است.

مدیرعامل موسسه خیریه نگهداری معلولان نوشیروانی بابل تصریح کرد: همچنین پنج نفر افراد حقوقی از مسؤولان شهری شامل رئیس دادگستری وقت، رئیس آموزش و پرورش وقت، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه وقت، رئیس اداره بهزیستی وقت و معاونت بهداشت و درمان وقت عضو هستند که با رای اعضا بنده به عنوان مدیر عامل مرکز در خدمت این عزیزان هستم.

کیانژاد با اشاره به اینکه این مرکز بیش از 520 معلول را زیرپوشش دارد، خاطرنشان کرد: 120 نفر آنها به صورت شبانه روزی از سراسر استان مازندران در این مرکز نگهداری و خدمات دریافت می‌کنند.

این مسؤول یادآور شد: همچنین این مرکز دارای 92 نفر پرسنل بوده که به صورت شیفتی از معلولان مرکز نگهداری می‌کنند.

مدیرعامل موسسه خیریه نگهداری معلولان نوشیروانی بابل ادامه داد: تا به امروز بیش از 15 هزار نیکوکار ما را در پیمودن اهداف این موسسه یاری می‌کنند که تعدادی پزشک بوده و مرکز از خدمات مالی و همچنین در غالب ویزیت رایگان از این عزیزان بهره می‌برد.

کیانژاد خدمات رسانی به جامعه معلولان، خدمات رسانی به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و تاسیس مرکز شبانه روزی نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در کنار نگهداری از معلولان حاضر در مرکز را از اهداف این موسسه طبق اساسنامه برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها