28 نفر از مددجویان کمیته امداد نکا به مشهدمقدس اعزام شدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی نکا گفت: 28 نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۴۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدرضا ساداتی در گفت‌وگویی اظهار کرد: 28 نفر از مددجویان خواهر، زن سرپرست خانوار و دختران آنها ساکن شهر و روستا این نهاد  به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: این تعداد از مددجویان مادر و دختر شهرستان نکا به مدت چهار روز به بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج حضرت علی‎ابن موسی‌الرضا(ع) مشرف شده و ضمن زیارت بارگاه ملکوتی این امام همام، از برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نکا گفت: در این اردو علاوه بر افراد تحت حمایت کمیته امداد نکا، دختران و مادران میاندرودی هم از نکا اعزام شدند که در مجموع 38 نفر از دختران و مادران زیرپوشش نکا و میاندرود، شب گذشته به اردوی مشهد اعزام شدند.

این مسؤول ادامه داد: هزینه اعزام این تعداد از مددجویان با مشارکت و حمایت خیرین و کمیته امداد تامین شده است.

ساداتی، با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف فرهنگی و زیارتی در طول سال برای افراد تحت پوشش این نهاد گفت: در سال جاری 190 اردو در قالب برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و اموزشی برای افراد تحت حمایت این نهاد برگزار شده است.

وی توانمندسازی افراد تحت حمایت این نهاد را از مهمترین وظایف و اهداف امداد اعلام کرد و یادآور شد: برای این منظور توجه به آموزش از مسائل مهمی است که در طول سال با قوت توسط این نهاد برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نکا خاطرنشان کرد: اعزام مددجویان به مشهد مقدس در قالب حج فقرا صورت می‎گیرد و از خیران و نیکوکاران خواستاریم، تا با مشارکت در این طرح کمیته امداد را در اعزام مددجویان که تاکنون نتوانسته‌اند، به پابوس حضرت امام رضا(ع) راه یابند یاری کنند.

ساداتی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال‌جاری بیش از 500 نفر از افراد زیرپوشش این نهاد در شهرستان نکا به زیارت امام رضا(ع) در مشهد اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها