خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء؛  

شهید محسن حججی ثابت کرد فضای ایثار و شهادت در بین جوانان همچنان باقیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی، با حضور در منطقه عملیاتی سرو با رزمندگان و بسیجیان منطقه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۲۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی با تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها، زحمات و خدمات شبانه‌روزی و امنیت آفرین رزمندگان این منطقه،  زمان حضور در پایگاه‌های عملیاتی را بهترین دوران برای تزکیه نفس و ارتقای معنویت  و رسیدن به شناخت و عرفان حقیقی دانست.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس جوانان و نوجوانان این مرز و بوم یک‌شبه راه صدساله پیمودند و با ایمان، اقتدار و صلابت خود، امنیت را به ارمغان آوردند و شهید محسن حججی نیز ثابت کرد که اکنون نیز این فضا وجود دارد. همگان شاهد بودند که شجاعت و جسارت این مرد بزرگ  دنیا را تکان داد.

حجت‌الاسلام سرایی با گریزی به خاطرات دفاع مقدس و اینکه عبور از اروند در عملیات والفجر 8 ثابت کرد، همت رزمندگان غیرممکن‌ها را ممکن می‌سازد، افزود: « وزیر خارجه اسبق ایالات‌متحده ، هنری کسینجر به  ترامپ  می‌گوید : «اگر داعش از بین برود جمهوری اسلامی ایران امپراطور منطقه می‌شود.» و این‌ها همه نشان از  راه درست، پیشرفت و شجاعت شما رزمندگان غیور اسلام دارد .»

وی بابیان اینکه دشمن خسته و ناامید از جنگ سخت، اکنون عقیده و اعتقاد مردم را هدف گرفته است اظهار داشت: مشکلات با نگاه به درون و مدیریت جهادی و تفکر انقلابی حل خواهند شد و رسالت نیروهای ارزشی، ارتباط با خداوند متعال و نوکری برای او و جهاد و تلاش شبانه‌روزی است .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء در این بازدید با همراهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر3 با تعدادی از اهالی بومی منطقه و ماموستاهای اهل سنت گفتگو و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را بررسی نمودند.

 

ارسال نظرات