خبرهای داغ:
حجت الاسلام حججی گفت: اگر به مسئله حضور در سوریه و عراق بخواهیم ملی نگاه کنیم باید گفت: آمریکائی‌ها برای رسیدن به منافعشان قبول می‌کنند مسافت زیادی از مرزهایشان نیرو فرستاده که تهدید را از خود دور کنند پس چگونه ما که می‌دانیم دشمن، دلیل اصلی حضورش در منطقه سوریه و عراق، جمهوری اسلامی است از خود دفاع نکنیم و دشمن را به عقب نرانیم.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۱۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج دهاقان : حجت الاسلام محمدعلی حججی ، با اشاره به اینکه  انقلاب اسلامی مبدأ بیداری ملتهای جهان است افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار با یک جریانی مواجه شد که این جریان پیشرفت خود را بصورت نرم شروع کرد و با هجمه های فراوانی از جمله کودتا و ترور مواجه شد.

وی گفت: دشمن برای براندازی نظام اسلامی جنگ تحمیلی را به جمهوری اسلامی تحمیل کرد تا بتواند جلوی پیشرفت و رشد تفکر انقلابی را بگیرد، اما تفکر مبتنی بر ایثار و شهادت شیعه در هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام خمینی (ره) که با از خودگذشتگی رزمندگان اسلام جلوه ای عظیم از نهضت امام حسین (ع) بود باعث شد که جنبش های متعددی در سراسر جهان از جمله حزب الله لبنان، مردم فلسطین، یمن، بحرین، لیبی و … شکل بگیرد.

حجت الاسلام حججی با اشاره به ایجاد داعش در قلب جهان اسلام، گفت: دشمن با مطالعه جهت مهار انقلاب اقدام به مشابه سازی و بدلسازی کرد و جریانات تکفیری داعش در چند سال اخیر از این نمونه است، تفکری که جهاد دارد، نماز دارد، روزه دارد ولی تمام خشونت ها و زشتی ها را مباح می شمارد، کشتن شیعه را ثواب می داند، وعده همنشینی با پیامبر (ص) را می دهند و شعار پرچم آنها لااله الاالله و محمد رسول الله است.

وی با بیان اینکه ایجاد جریان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی باعث پیشرفت تفکر انقلابی در دنیا شد و بیداری اسلامی همراه با آن ایجاد شد اذعان داشت: جریان انقلاب اسلامی در عمل شکست بزرگی به دشمنان از جمله آمریکا و داعش تحمیل کرد و به همین دلیل آنها به دنبال مقابله با جریان مردمی انقلاب هستند.

حجت الاسلام حججی افزود: ما باید هوشیار باشیم و از خلئی که با شکست این جریان ایجاد شده فرصت ها را غنیمت بشماریم.

وی با اشاره به اینکه مدافعان حرم بسیار با بصیرت هستند تصریح کرد: باورها و اعتقادات هستند که انسان را به مقام خلیفه اللهی می رسانند، آنچه دین برای ما مشخص کرده معیار حق و حرکت درست در صراط مستقیم است.

وی افزود: اگر بخواهیم ملی به مسئله نگاه کنیم ملت و دولت آمریکا برای رسیدن به منافعشان قبول می کنند مسافت زیادی از مرزهایشان دور شوند و نیرو بفرستند که تهدید سمت آنها نیاید.

حجت الاسلام حججی خاطرنشان کرد: ما که می دانیم دشمن برای مقابله با ما آمده است چرا جلوی آن را نگیریم و او را خارج از مرزها متوقف نکنیم؟

وی شهید حججی را فرزند انقلاب دانست که در مکتب امام خمینی(ره) تحصیل کرده و با شهدا همراه شده است.

حجت الاسلام حججی گفت: شهید محسن حججی توانست با تمسک به اهل بیت علیهم السلام در راه مکتب اسلام شهد شیرین شهادت را بچشد و مایه افتخار ایران اسلامی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها