خبرهای داغ:
در لشکر 14 امام حسین (ع)

همایش پیشکسوتان برگزار گردید

سردار عربپور در همایش پیشکسوتان لشکر 14 امام حسین (ع) گفت: حضور شما در دفاع مقدس باعث به ثمر نشستن انقلاب اسلامی وبه تبع آن محور مقاومت که زاییده انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۰۴۹۸۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار افتخاری بسیج در لشکرمقدس امام حسین (ع) مراسم تجلیل از بازنشستگان وپیشکسوتان این لشکر باحضور سردار اصغر عرب پورو جمعی ازشورای لشکر برگزار گردید

فرمانده لشکرامام حسین (ع) در این مراسم ضمن خیر مقدم گویی به کلیه مدعوین  به تشریح وقایع انقلاب از ابتدا تا کنون پرداختند واز نقش یادگاران عرصه جهاد وشهادت در این وقایع  تجلیل کردند.

وی گفت :همانطور که در دوران جنگ تحمیلی  لشکر امام حسین (ع) نقش موثری را ایفا نمود هم اکنون نیز در عرصه های مختلف وایجاد امنیت در کشور نقش بسزایی دارد.

ایشان در ادامه  جنگ تحمیلی را به جنگ محور مقاومت با تکفیری ها  پیوند زدند وگفتند عزیزان اگر دیروز شما در جنگ شرکت نمی کردید انقلاب اسلامی به ثمر نمی نشست وبه تبع آن محور مقاومت که زاییده انقلاب است وجود نداشت وشیعه را به ذلت می کشاندند.

سردار عرب پور در ادامه به موفقیت های علمی لشکر نیز اشاره کردند وگفتند در مقطع فعلی بعضی از نیروهای لشکر در مسابقات بین المللی چین شرکت کردند وتوانستند مقام سوم جهانی را کسب کنند که کسب این مقام را به کلیه دوستاران انقلاب  وشما عزیزان تبریک می گویم .

ارسال نظرات