رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بزینه رود:

تعلیم و تربیت امری حساس است

تعلیم و تربیت امری حساس است و برای تربیت بهتر نسل جدید جدیت لازم است.
کد خبر: ۸۹۰۴۹۷۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، بخشدار منطقه بزینه رود درجلسه شورای آموزش و پرورش منطقه بزینه رود فراهم نمودن زیرساخت های آموزش وپرورش را ضروری دانست و گفت: اصلاحات فرهنگي صورت گرفته در کشور مدیون فرهنگیان است

اصغرمحرمی بر لزوم تقدیر از رتبه های برتر مسابقات مختلف که باتلاش فرهنگیان به ثمر رسیده است را ضروری دانست.

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بزینه رود نیز دراین جلسه ضمن تقدیر از اعضای شواری آموزش و پرورش، مسئولین و کارکنان سایر ادارت که در جهت ارتقا سطح تعلیم و تربیت قدم برمی دارند گفت: تعلیم و تربیت امری حساس است و برای تربیت بهتر نسل جدید جدیت لازم است.

محمدرضا زنگنه با اشاره به آمار قبولی دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی افزود: آمار قبولی دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی حاصل تلاش همه جانبه مجموعه عوامل اداری و آموزشی اداره آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پروژه مهر گفت: همکاری تمامی مسئولان جهت آماده سازی مدارس برای استقبال از ماه مهر ضروری است.

غلامرضا خدابنده لو، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش منطقه بزینه رود، ضمن تقدیر از خدمات دولت تدبیر وامید درجهت كمك به رفع محروميت از مناطق محروم و نیز مشارکت های برون سازمانی و مردمی در زمینه فعالیت های عمراني، فرهنگی و آموزشی، به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های انجام گرفته در حوزه پشتیبانی پرداخت.

وی در گزارشی به اقدامات صورت گرفته در راستاي تعمیر اساسی مدارس منطقه در قالب: حصارکشی محوطه مدارس ، ایزوگام، مقاوم سازی، ایجاد و یا تعمیر سرویس های بهداشتی، تامین و خرید تجهیزات آموزشی، اشاره و ابراز امیدواری نمود که به همت مسئولین نوسازی و پیگیری های لازم مدارس درحال مقاوم سازی درسال تحصیلی جدیدبهره برداری گردد.

وي از تجهيز 16 مدرسه به سيستم گرمايش مركزي در سال تحصيلي جديد خبرداد وبا تكميل تمامي اين طرح ها تا شروع سال تحصيلي،تعداد مدارس مجهز به اين سيستم را 80درصد عنوان نمود.

حسین خانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش منطقه بزینه رود، ضمن تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش به ارائه گزارش عملکرد حوزه پرورشی وتربیت بدنی پرداخت و گفت: پرورش درکنار آموزش امری مهم است و برای آنکه در این حوزه موفق شویم به ایجاد بسترهای لازم در مدارس منطقه نیازمندیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار