خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از برگزاری اردوی جهادی بسیجیان حوزه شهیده «سمیه» در منطقه مجیدآباد همدان و برگزاری کلاس‌های فرهنگی و آموزشی در عرصه‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۴۹۱۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

برگزاری اردوی جهادی حوزه شهیده «سمیه» در منطقه مجیدآباد همدانهادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی و هجرت دانش‌آموزی اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و خودباوری و مقابله با دشمنان اردوی جهادی حوزه شهیده «سمیه» همدان برگزار شد.

وی با اشاره به هدف از برگزاری اردوهای جهادی و طرح هجرت دانش‌آموزی ابراز داشت: این اردوها در راستای محرومیت زدایی  و اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری اردوی جهادی این حوزه در مدرسه «شهیدی» مجیدآباد عنوان کرد: در این اردوی جهادی بسیجیان جهادگر حوزه شهیده «سمیه» اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی در عرصه‌های مختلف کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های چرم دوزی، احکام، زبان خارجی، قلاب بافی، نقاشی و... از جمله برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بسیجیان در این اردو است.

گلیان با اشاره به استقبال مردم منطقه مجیدآباد از این آموزش‌ها خاطرنشان کرد: در پایان این آموزش‌ها به افراد کارآموز گواهینامه مهارتی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات