رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: مسابقات فوتسال بانوان استان اردبیل یادواره شهدای مدافعان حرم شهید علی آقایی، شهید علی سیفی و شهید هاشم دهقانی‌نیا در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۴۹۱۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صمد نوتاش در جلسه هماهنگی مسابقات فوتسال بانوان در اردبیل اظهار داشت: مسابقات فوتسال بانوان استان اردبیل یادواره شهدای مدافعین حرم شهید علی آقایی،  شهید علی سیفی و شهید هاشم دهقانی‌نیا 30 مرداد ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که مسابقات فوتسال بانوان از سی مرداد به مدت سه روز برگزار خواهد شد ، گفت : این مسابقات با حضور 6 تیم از شهرستان های استان و در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل برگزار می شود .

نوتاژ تجلیل از همسران و مادران والامقام شهدای مدافع حرم را در حاشیه مسابقات فوتسال بانوان استان اردبیل از مهمترین برنامه ها بیان کرد و ادامه داد: تیم برتر مسابقات فوتسال بانوان به لیگ دسته سه فوتسال کشور راه پیدا خواهد کرد ، و امیدواریم با حمایت های بخش خصوصی فوتسال بانوان اردبیل که ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد بتواند به رشد و توسعه خود ادامه داده و به جایگاه واقعی خود دست یابد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: علت برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال استان با نام و یاد شهدای والامقام زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدایی است که با نثار جان خود رسالتی عظیم بر دوش ما ملت و بخصوص مسئولین گذاشتند و هیئت فوتبال نیز در این زمینه مسابقات خود را با محوریت یاد و خاطره شهدای والامقام برگزار می‌کند تا به این وظیفه خود عمل کرده باشد.

وی از رشد و توسعه فوتبال و فوتسال بانوان در اردبیل خبر داد و بیان کرد: هم اکنون شاهد حضور فوتبالیست‌های بانوی اردبیلی در لیگ کشور هستیم و فوتبالیست‌های بانوی اردبیلی نیز سابقه حضور در تیم ملی فوتبال بانوان را دارند.

نوتاش اظهار کرد: داوری فوتسال بانوان اردبیل نیز رشد چشمگیری داشته به طوری که هم اکنون ژاله طوفانپور و اعظم شکاری دو داور بانوی اردبیلی در سطح نخست فوتبال و فوتسال کشور قضاوت می‌کنند.

ارسال نظرات