مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: استان خوزستان باید مدیرانی در حد و قواره ظرفیت اقتصادی خود داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۰۴۷۸۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
حجت الاسلام غلامرضا شفیعی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران دارای وظیفه و رسالت سنگینی هستند. 
 
وی افزود: بر اساس کلام حضرت امام خمینی(ره)، رسانه‌ها نسبت به آن چیزی که می‌نویسند و آن مواردی که نمی‌نویسند، مسؤول هستند و این مطلب بیانگر حساسیت و گستردگی این شغل است. 
 
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای را به کشور در عرصه‌های مختلف ارائه می‌دهد و اکنون نیز به صورت وسیع‌تر در حال فعالیت در قالب بیابان‌زدایی و قرارگاه محرومیت زدایی است. 
 
وی ادامه داد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان خوزستان اکنون در حال اجرای ۳۰ هزار طرح عمرانی و اقتصادی است. 
 
حاج آقا شفیعی زاده با تاکید بر اینکه سپاه پاسخگو بخش عمده‌ای از نیازمندی‌های کشور است، اظهار کرد: امنیت و آرامش کنونی کشور مدیون دلاورمردانی است که به صورت شبانه روز در حال فعالیت هستند. 
 
وی با تاکید بر پایین بودن میزان مطالبه‌گری مردم و رسانه‌ها از مسؤولان در خوزستان، عنوان کرد: روحیه مطالبه‌گری ما را به اهداف خود می‌رساند. 
 
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: ما در استان خوزستان شهری را داریم که آمار بیکاری آن ۳۸ درصد است. 
 
وی افزود: این آمار بیکاری برای استان خوزستان با وجود ظرفیت‌های بالا اقتصادی، مناسب به حساب نمی‌آید. 
 
ارسال نظرات