خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبرداد
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارم شهریور ماه سالروز شهادت «حاج مهدی عراقی» و هفته بسیج اصناف برنامه‌هایی در راستای گرامیداشت این هفته از برگزار می‌شود که از 29 مرداد ماه آغاز شده و تا چهارم شهریور ماه ادامه داد.
کد خبر: ۸۹۰۴۷۰۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
برگزاری برنامه‌های متنوع به‌مناسبت هفته بسیج اصناف در همدان
سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محسن حججی» اظهار داشت: تاریخ باید بداند دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب(س) دلیل نمی‌خواهد، راهنمایش دل است و بهانه‌اش نیز بیعت حسینیان زمان؛ بیعتی است به‌ رنگ خون که جلوه ‌ای از این عهد و پیمان را پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده ‌اند.

وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارم شهریور ماه سالروز شهادت «حاج مهدی عراقی» و هفته بسیج اصناف برنامه‌هایی در راستای گرامیداشت این هفته با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی با هدف تأثیرگذاری بر کسبه و بازاریان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان در خصوص برگزاری برنامه ها هفته بسیج اصناف، ابراز داشت: این هفته از 29 مرداد ماه آغاز شده و تا چهارم شهریور ماه ادامه داد.

وی ادامه داد: از جمله برنامه های این هفته غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، سرکشی و تکریم خانواده شهدای اصناف، نشست تخصصی خواهران شاغل در بازار با محوریت فرصت‌ها، آسیب‌ها و اجرای طرح عفاف و حجاب در بازار است.

حسینی در خصوص برنامه‌ها اضافه کرد: دیدار مسئولین اتحادیه های صنفی و بازاریان با امام جمعه همدان، راه اندازی بسیج در اتاق های اصناف، بازدید و تکریم تعدادی از بازاریان و کارگاه های تولیدی توسط کمیسیون نظارت، برگزاری مراسم ویژه روز قشر این مراسم در مجتمع انصار از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته است.

وی با اشاره به روزشمار هفته بسیج اصناف یادآور شد: یکشنبه 29 مرداد ماه با عنوان روز «بسیج اصناف و علما»، دوشنبه 30 مرداد ماه «بسیج اصناف و خانواده شهدای اصناف» و سه شنبه 31 مرداد ماه «بسیج اصناف و نقش خواهران در بازار» نامگذاری شده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: روز چهارشنبه یکم شهریور ماه نیز با عنوان «نقش اصناف و بازاریان در اقتصاد مقاومتی»، پنجشنبه دوم شهریور ماه «بسیج اصناف و حمایت، هدایت و نظارت»، جمعه سوم شهریور ماه «بسیج اصناف، وحدت و همدلی، حضور منسجم در نمازهای جمعه بازاریان» و روز شنبه چهارم شهریور ماه با عنوان روز «بسیج اصناف و فرهنگ ایثار و شهادت» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات