خبرهای داغ:
اردوی یکروزه بازنشستگان سپاه بوکان یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از پاسداران بازنشسته این سپاه در محل سد شهید کاظمی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۷۰۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این همایش صمیمی که در محل سد شهید کاظمی برگزار شد فرمانده سپاه بوکان در سخنانی به موضوع شهید و شهادت پرداخت و عنوان کرد: امروز امنیت کشور ما در اوج ناامنی های منطقه مرهون خون پاک شهدایی است که از همه چیز گذشتند تا پیش از هر چیز اسلام و بعد انقلاب را حفظ کنند.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی سپاه را خادم ملت دانست و گفت : تنها مباحث عمرانی جز اقدامات سپاه نبوده حتی در مسائل فرهنگی و امینی نیز تمام توان و تلاش خودمان را پای کار آورده ایم تا بتوانیم از همه نظر به بالابردن کیفیت زندگی در این مناطق کمک نماییم .

وی تاکید کرد: همه همت ما ایجاد بهترین شرایط برای یک زندگی مطلوب در جامعه اسلامی است و باید تمام مسئولین در این زمینه تلاش نمایند.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: سپاه یادگار امام است و به دست با برکت امام و خونهای هزاران شهید و ایثارگر در خدمت مردم است، لذا جایگاه این سپاه خادم بودن مردم است و تا جایی که بتواند از کیان انقلاب دفاع میکند.

وی آسایش و آرامش کشور را مدیون خون پاک شهداء و رزمندگان و ایثارگران دانست و افزود: باعث افتخار ماست که در کشوری زندگی میکنیم که امنیت آن زبانزد خاص و عام است و البته این امنیت به راحتی به دست نیامده است بلکه با تلاش سربازان و پاسداران توانمند به وجود آمده است.

سرهنگ رحیمی عنوان کرد: برما ضروری است تا با روحیه جهادی و ولایت محوری ، چون همیشه مدافع انقلاب، رهبری و آرمان های امام خمینی (ره) برگرفته از فرهنگ بسیجی باشیم و در جهت حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران قدم های محکمی برداریم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مظلومیت شهدای خطه آذربایجان غربی و کردستان اشاره کرد و افزود: بسیاری از مظلومیت‌های شهدای کردستان مغفول مانده است و عمق مظلومیت شهدای کردستان در نحوه شهادت آنان مشخص است بطوریکه ضد انقلاب حتی اجازه گریه کردن و برپایی مراسم سوگواری برای شهداء را هم نمی داد.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: افراد ضدانقلاب که خود را طرفدار مردم کرد می‌دانستند و داعیه‌دار دفاع حقوق کردها بودند، چنان بلایی سر خانواده‌های کرد می‌آوردند که نمونه آن در هیچ جنگ و مبارزه‌ای نمی‌توان یافت.

فرمانده سپاه بوکان اظهار کرد: سپاه ثابت کرده که در هر زمان و مکانی آماده خدمت رسانی به مردم و دفاع از آب و خاک کشور است و هیچ نیرویی نمیتواند این نیروهای با غیرت را از هدف والای آنان که همان خدمت به خلق و حفظ امنیت کشور است دور کند.

وی با گلایه از هجمه های اخیر نسبت به رزمندگان و شهدای مدافع حرم و اقدامات موشکی سپاه، تصریح کرد: این اتفاقات بی شک یکی از نقشه های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، چراکه باعث بی اعتمادی و کاهش توان نظامی و دفاعی کشور خواهد شد.

در پایان این مراسم نیز به نفرات برتر مسابقات ورزشی لوح های یادبودی از طرف سپاه شهرستان بوکان و کانون بازنشستگان استان آذربایجان غربی اهدا شد.

ارسال نظرات