با حضورنماینده ولی فقیه در سپاه استان و امام جمعه ایوان ،جمعی از مسئولین شهرستان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۶۴۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تکریم ومعارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان با حضور حجت الاسلام "محمد رضا عباسی"؛ نماینده ولی فقه،در سپاه استان و امام جمعه ایوان و جمعی از مسئولین شهرستان در سپاه ناحیه ایوان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام "علی محمد لروند"؛ امام جمعه ایوان، گفت: سپاه پاسداران مرزداراست ،هم مزردار جبهه های جنگ هم مرزدار عقیدتی است، امروز شاهد آن هستیم که سپاه در برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان پیشقدم است وخوشبختانه حضور سپاه و بسیج در برنامه های فرهنگی شهرستان زمینه باشکوه برگزارشدن مراسمات را فراهم آورده است.

لروند اظهار کرد:امروز باید ما ما به بسیجی بودن خود افتخارکنیم وبه آن عشق و ارادت بورزیم ،هرکس نسبت به بسیج کینه بورزد شک نکنید که عاقبت آن خاری است.

در ادامه سرهنگ" عارف یاسمی"؛ جانشین سپاه ناحیه ایوان گفت:سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی و دینی حافظ و پاسبان ارزشها است و این مهم می طلبد که در خود بدنه سپاه دیدبانی وجود داشته باشد برای ساری و جاری نمودن ارزشهای انقلاب اسلامی .

جانشین سپاه ناحیه ایوان اظهار کرد:دشمن سعی کرده است که به بدنه نظام لطمه وارد کندوزمینه ولایت ستیزی را فراهم نماید اما میطلبد که همه نهاد های انقلابی بخصوص سپاه پاسداران حافظ ولایت باشیم و سعی در پیاده کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.

در پایان این مراسم حجت الاسلام "مهدی مرادی"؛طی حکمی بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان منصوب و از خدمات حجت الاسلام "عبدالله طالبی "؛قدردانی شد.

ارسال نظرات