خبرهای داغ:

اردوی یکروزه تفریحی و آموزشی عکاسان بسیجی شبستر برگزار شد

اردوی یکروزه تفریحی و آموزشی عکاسان بسیجی شبستر با حضور 11نفر از عکاسان این شهرستان در منطقه ییلاقی دامنه کوه های روستای الماس از توابع شبستر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۵۶۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

مسئول کانون بسیج هنرمندان شبستر در این خصوص گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی در دامنه طبیعت جلوه های زیبایی از رفاقت و دوستی و مهرورزیرا برای جوانان و نوجوانان فراهم می کند.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: هنر عکاسی جلوه بارزی از الهامات و نگاه متعالی و متفاوت هنرمند به پدیده های گوناگون است و می تواند مظاهر شگفت انگیزی نقش و نگارهای عالم هستی و آفریدگار حکیم را در بین خلایق ترسیم کند.

وی استعداد و ظرفیت و توانمندی های فکری و معنوی عکاسان بسیجی شبستر را در خلق آثار ارزشمند هنری در این حوزه ستود و اظهارداشت: هدف اصلی از برگزاری اردوی یکروزه در جمع عکاسان بسیجی شبستر ایجاد روحیه نشاط و شادابی و پرورش قریحه عکاسی و ارائه آموزش های لازم توسط اساتید مجرب هنر عکاسی بود.

 

مسئول بسیج هنرمندان شبستر اضافه کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی و آموزشی و تفریحی در دامنه طبیعت و فضاهای هنریبسیار موثر و نشاط افرین است.

وی ادامه داد: با بهره گیری و الهام از طبیعت و آمیختن قرایح پاک هنرمندان با جلوه های طبیعی می توانیم زمینه رشد و شکوفایی هرچه بهتر استعدادهای هنری را فراهم کنیم.

رجبی خاطرنشان کرد: به منظور رسیدن به اهداف متعالی هنر تراز انقلاب اسلامی باید راهکارهای تربیتی متفاوتی اتخاذ کرد که یکی از این راهکارها برگزاری اردوهای یکروزه آموزشی و تفریحی و فرهنگی در طبیعت است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها