فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی (ع)، ساوه میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۴۵۰۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با بیان این خبر که شهرستان ساوه میزبان دو شهید گمنام در روزهای آتی خواهد بود، گفت: روز دوشنبه ۳۱ مردادماه همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) شهر نوبران از توابع شهرستان ساوه میزبان پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود.

 
وی با بیان اینکه پیکر پاک این دو شهید به تازگی تفحص شده است، افزود: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک دوتن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس راس ساعت ۹:۳۰ صبح از ابتدای بلوار حضرت معصومه(س) آغاز و پس از تشییع پیکر مطهر این شهدای والا مقام توسط مردم ولایتمدار شهر و بخش نوبران، در پارک ملت شهر نوبران خاکسپاری می شوند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: مردم شهیدپرور شهرستان ساوه همانطور که در جنگ پاسداری خود از حریم ارزش‌ها را نشان دادند با عشق و علاقه بالا به شهدا به طور گسترده در این مراسم شرکت می کنند.
 
سرهنگ پاسدار رسولی گفت: تاکنون پیکر ۹ شهید گمنام در مسجد انقلاب و شهرصنعتی ساوه خاکسپاری شده است و با تشییع و خاکسپاری این دو شهید، تعداد شهدای گمنام شهرستان  به ۱۱ شهید می‌رسد.
 
وی افزود: یکی از دو شهید گمنام ۲۱ ساله بوده که در عملیات بدر در منطقه شرق دجله حضور داشته و دیگری ۲۴ ساله که در عملیات کربلای چهار در منطقه ام الرصاص به شهادت رسیده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به مراسم شبی با شهدا گفت: دوشنبه ۳۰ مردادماه نیز در زینبیه اعظم نوبران پس از نماز مغرب و عشاء مراسم مذهبی به یاد شهدا برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات