خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه فاطمیون شهر لالجین از معرفی این پایگاه به عنوان پایگاه برتر در هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۴۵۰۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
پایگاه فاطمیون لالجین در جشنواره مالک اشتر همدان برتر شد
زلیخا صدیق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به معرفی پایگاه فاطمیون شهر لالجین به عنوان پایگاه برتر در هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) و فعالیت های پایگاه اظهار داشت: در طول سال دو بار گلریزان برای کمک به نوعروسان بی بضاعت و گلریزان و جمع آوری کمک های نقدی برای کمک به مردم سوریه به همت بسیجیان پایگاه برگزار می شود.

وی افزود: تهیه جهیزیه برای نوعروسانی که توانایی خرید جهیزیه ندارند و تهیه سیسمونی برای نوزادان خانواده های بی بضاعت و معرفی مشاوره برای افرادی که قصد ازدواج دارند، از فعالیت های عمده این پایگاه است.

فرمانده پایگاه فاطمیون شهر لالجین گفت: 200 نفر عضو عادی و 200 نفر عضو فعال و همچنین 12 حلقه صالحین در این پایگاه تشکیل می شود.

وی از دیگر اقدامات انجام شده در این پایگاه، عنوان کرد: تشکیل کلاس های قرآن در زمینه روخوانی، روانخوانی، تجوید و تفسیر، برگزاری حلقه های صالحین نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، دعوت از مشاوران خانواده در ارتباط با اعتیاد و تربیت فرزندان، همچنین تشکیل کلاس های خیاطی، بافندگی، ریاضی، زبان و ورزشی از دیگر اقدامات این پایگاه است.

صدیق تأکید کرد: از دیگر فعالیت‌ها نیز می‌توان به دیدار با خانواده های شهدا و دلجویی از آنان، دیدار با امام جمعه هر چند ماه یکبار به اتفاق اعضای شورای پایگاه، اعزام به اردوهای زیارتی ـ سیاحتی، اهدا هدایا به اعضای حلقه های صالحین، برگزاری کلاس طب سنتی، کمک به خانواده های بی بضاعت، اهدا هدیه سه فرزند و چهار فرزند، ماهی یکبار کمک به سوریه به مبلغ 400 هزار تومان، مشاوره برای خانواده هایی که قصد جدایی از یکدیگر را دارند، اشاره کرد.

وی در خصوص جمع آوری ماهواره، عنوان کرد: مشاوره برای جمع آوری ماهواره و تبیین مضرات آن در پایگاه و برگزاری کلاس برای افرادی که اعتیاد دارند از دیگر اقدامات پایگاه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات