خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان

مهمترین هدف اردوهای جهادی محرومیت شناسی است

فرمانده سپاه اردستان مهمترین اهداف حضور بسیجیان در اردوهای جهادی را خودسازی، تعامل، کار جمعی، محرومیت ‌شناسی، آشنایی با مشکلات مردم و محرومان، ترویج فرهنگ خدمات ‌رسانی و کمک به مردم در بعد فرهنگی و عمرانی و همدوشی مردم محل در امور عقیدتی و مذهبی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۸۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان سرهنگ حسن فخرل در حاشیه بازدید فرماندار و مسئولان از اردوی جهادی در روستای هُمسار اظهار کرد: اردوهای جهادی به همت بسیجیان و قرارگاه بسیج سازندگی سپاه انجام می شود.

فرمانده سپاه اردستان گفت: به منظور تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری و عنوان شعارسال با موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و ترویج روحیه و فرهنگ جهادی در بین جوانان و نوجوانان در این اردوها ۱۵۰ نفر در قالب هشت گروه جهادی به روستاهای شهرستان اعزام شده و در حال فعالیت هستند.

وی افزود: اردوها که در مردادماه آغاز شده در شهریور ماه هم ادامه دارد و شامل هشت گروه جهادی که شش گروه برادران و دو گروه خواهران بسیجی به ظرفیت ۱۵۰ نفر و با دو هزار و ۷۰۰ نفر روز کار در قالب اردوهای جهادی هفت روزه به ۱۶ روستای شهرستان اعزام شده اند.

سرهنگ فخرل همچنین تاکید کرد: گروه های جهادی در عرصه های عمرانی، گردشگری، فرهنگی، بهداشت و سلامت فعالیت می کنند  و امیدواریم با فعالیت این گروه ها بخشی از مشکلات روستاهای محروم مرتفع شود.

فرمانده سپاه اردستان همچنین تاکید کرد: اردوهای جهادی دانش آموزی اردستان به صورت یک و هفت روزه با شرکت ۹۰ نفر دانش آموز در روستاهای محروم و اردوهای جهادی هفت روزه ویژه مدارس شهر اردستان با شرکت ۶۰نفر دانش آموز دختر و پسر انجام شده است.

وی مهمترین اهداف حضور بسیجیان در اردوهای جهادی را خودسازی، تعامل، کار جمعی، محرومیت ‌شناسی، آشنایی با مشکلات مردم و محرومان، ترویج فرهنگ خدمات ‌رسانی و کمک به مردم در بعد فرهنگی و عمرانی و همدوشی مردم محل در امور عقیدتی و مذهبی عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار