در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب و گسترش روحیه خدمت اقشار محروم در حاشیه شهرها و روستاها، ۲۰ نفر از خواهران بسیجی جهت برگزاری کلاس‌های تقویتی آموزشی به نقاط محروم شهرستان طرقبه شاندیز اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۸۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب و گسترش روحیه خدمت به مردم به ویژه در اقشار محروم در حاشیه شهرها و روستاها به همت بسیج دانش آموزی خواهران شهرستان طرقبه شاندیز اردوی جهادی با نام «جلوه‌های نور» با هدف خدمت به مردم محروم و کمک به آبادی و محرومیت زدایی در روستاهای دور افتاده این شهرستان و ترویج فرهنگ ایثار و تقویت روحیه جهادی در دانش آموزان بسیجی برگزار شد.

این اردوی جهادی به مدت ۱۵ روز در روستای چاه خاصه شاندیز برگزار شد و ۲۰ نفر از خواهران بسیجی از رده‌های سنی مختلف در این اردو شرکت داشتند.

اردوی جهادی جلوه های نور متشکل از ۲۰ نفر جهادگر بسیجی در مدرسه ارض اقدس با برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی برگزار شد که طی مدت ۱۵ روز حضور جهادگران بسیجی در روستای چاه خاصه برنامه‌های متنوع و کارگاه‌های مختلف آموزشی از قبیل کلاس‌های تقویتی درسی، مشاوره خانواده، کلاس‌های هنری و ورزشی، طراحی و زیباسازی دیوارهای مدرسه و پارک روستا اجرایی شد.

کارگاه آموزشی مشاوره خانواده، سبک زندگی اسلامی ویژه مادران با استقبال خوب بانوان روستا در فضایی صمیمی اجرا و همچنین کارگاه آموزشی هنری شامل آموزش گل‌های کریستالی و ساخت جعبه های فانتزی در راستای تحقق شعار اشتغال و تولید و کمک به مشاغل خانگی با هدف ایجاد منبع درآمد برای خانم‎های خانه دار صورت گرفت.

به گفته اهالی این منطقه در مدت ۱۵ روز حضور جهادگران بسیجی در روستای چاه خاصه به راستی جلوه‌هایی از نور را به همراه تلاش وکوشش جهادگران شاهد بودیم که اهداف ناب اسلام و آرمان‌های والا و اصیل انقلاب اسلامی را تداعی می‌کرد.

اردوی جهادی جلوه‌های نور کارنامه درخشان دیگری از حضور بسیج لشکر مخلص خدا در عرصه محرومیت زدائی و کمک به محرومان جامعه می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها