فرمانده سپاه طرقبه شاندیز نسبت به لزوم بازنگری در کارگروه مشورتی زنان طرقبه شاندیز برای جلوگیری از جولان فمینیسم تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۶۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ قدیر اسدزاده فرمانده سپاه بینالود( طرقبه شاندیز) در شورای اداری شهرستان با اشاره به افتتاحیه کارگروه مشورتی زنان شهرستان طرقبه شاندیز گفت: تنها صحبت‌های خوبی در این باره شد که باید دید در عمل نیز قابلیت اجرایی شدن را دارد یا خیر؟

وی ضمن تأکید بر توجیه نبودن طرح افزود: برای مشورت و توجیه اعضا می بایست مانند سایر اقدامات در شورای تأمین شهرستان مطرح شود.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز اظهار کرد: قبل از افتتاح چنین کارگروه هایی باید بر بومی بودن اعضای این کارگروه از شهرستان طرقبه شاندیز تأکید شود و اعتراض داریم با وجود افراد نخبه و چهره های فرهنگی افرادی معرفی شده اند برای حضور در این کارگروه که بومی شهرستان نیستند لذا نیاز است طرح و افراد حاضر دراین کارگروه نیز بازنگری شود.

سرهنگ اسدزاده تصریح کرد: افرادی که اندیشه های فمینیستی دارند در این لیست حضور دارند و ادعا می‌کنند که در ایران مقابل ظلم به زنان ایستادگی می کنند؛ که اصلا صحیح نیست و باید برای جلوگیری از جولان اندیشه های غربی با مشورت و همفکری چنین کارگروه‌هایی ایجاد شود.

وی افزود: مقایسه این کارگروه با با پارلمان‌های غربی کشورها و دولت های خارجی اصلا صلاح نیست و گفتنی است اکثریت معرفی شده برای لیست ارائه شده در کارگروه متعلق به یک جناح خاصی است بر همین اساس نیاز است فضا برای حضور افراد و سایر سلایق مهیا شود.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز گفت: مشخص نیست که این کارگروه دولتی است یا مردم نهاد و همچنین کامل و مشخص تصمیم گیری در باره دیگر جزئیات آن نشده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه نیز همراه با دولت برای رفع مشکلات مردم و کشور و همچنین با آگاهی بیشتر حضور دارد تا انشالله دولت در صحنه عمل نتیجه گیری بهتر را داشته باشد.

 

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها