خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان گفت: برای سال جاری، 45 عنوان برنامه مهم وشاخص در زمینه های علمی ، فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و... در سطح حوزه ها و پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۳۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
اجرای 45 عنوان برنامه شاخص توسط بسیج طلاب استان همدان
حجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: کارگاه توانمندسازی فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اساتید و روحانیون استان همدان با حضور فرماندهان خواهر و برادر برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه یک روزه آشنایی هرچه بیشتر فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها با وظایف و برنامه های ابلاغی سازمان بسیج طلاب است که هرساله جلسات توجیهی و آموزشی فرماندهان در راستای توانمندسازی هرچه بیشتر آنان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان ابراز داشت: نقش بسیج طلاب همان نقش مهم حوزه های علمیه در استحکام ساخت درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کمک به تحقق این امر است.

وی با بیان اینکه برای سال جاری، 45 عنوان برنامه مهم وشاخص در زمینه های علمی ، فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و... در سطح حوزه ها و پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: اجرای کامل این برنامه ها منوط به آگاه سازی و توجیه هر چه بیشتر فرماندهان حوزه ها و پایگاه‌ها است.

حسنی تصریح کرد: برگزاری طرح ولایت، کارگاه‌های آموزشی افزایش جمعیت، جشنواره های فرهنگی ورزشی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و... از جمله برنامه‌های این سازمان طی امسال است.

وی برگزاری یادواره های شهدا، اعزام مبلغ و مبلغه به روستاهای محروم، تامین روحانیون کاروان‌های راهیان نور و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه های سال جاری عنوان کرد.

اجرای 45 عنوان برنامه شاخص توسط بسیج طلاب استان همدان 

انتهای پیام/

ارسال نظرات