برگزاری مراسم فرهنگی،ورزشی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان زنجان

بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و یادمان شهید مدافع حرم محسن حججی مراسم فرهنگی ،ورزشی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان زنجان انجام شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۳۶۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان بمناسبت گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و یادمان شهید مدافع حرم محسن حججی مراسم فرهنگی ،ورزشی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان زنجان از مسیر گاوازنگ به سمت مزار شهدای گمنام(ارتفاعات گاوازنگ) انجام شد.

در ابتدا مراسم غبارروبی از مزار شهیدان توسط مدیران و همکاران مجموعه وزارتی در استان انجام و با آرمانهای شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت گردید.

در ادامه مراسم با قرائت زیارت عاشورا ،یادو خاطره رشادتهای شهیدان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گرامی داشته شد.

سپس دکتر عراقی استاد حوزه و دانشگاه طی سخنانی جامعه امروز ما را جامعه ای با عقاید سالم که نشات گرفته از عشق و ارادت به ائمه اطهار و فرهنگ شهادت طلبی است دانسته و افزودند امنیت وآسایش کنونی جامعه ما حاصل خونهای پاک شهدا است که با صداقت تمام به نظام و انقلاب اهدا کرده اند.

دکترعراقی با مهم دانستن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نقش خانواده ها را در تحقق و تعالی جامعه در تمام حوزه ها مهم ارزیابی کرده و اظهار داشت: اگر عفاف و حجاب در خانواده ها نهادینه شود در آینده جامعه نیز از هر تهاجم فرهنگی مصون خواهد بود.

در بخش دیگری از این گردهمایی از آزادگان سرافراز مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد.

در پایان به قید قرعه جوایزی به افراد حاضر و فرزندان آنان که در این مراسم فرهنگی ،ورزشی شرکت نموده بودند به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظرات