برگزاري جلسه ستاد پشتيباني اردوهاي جهادي طرح هجرت3 بسيج سازندگي با نام شهيد محسن حججي با حضور مسئولين دولتي و فرماندهان سپاه و بسيج در سالن شهيد شهرياري استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۳۶۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به منظور پشتيباني و هم افزايي دستگاه هاي دولتي و سپاه و بسيج سازندگي از اردوهاي جهادي جلسه ستاد پشتيباني امروز با حضور مهندس رحمتي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و سرهنگ حسيني جانشين سپاه استان برگزار شد.

اين جلسه كه با استناد به قوانين مجلس و آيين نامه هاي دولت هاي قبلي انجام مي شود هر سال در فصل تابستان برگزار و دستگاه هاي دولتي عضو اين ستاد به ارائه گزارش عملكرد و بررسي موانع و مشكلات پيش روي مي پردازند.

جانشين سپاه استان در این جلسه به ارائه گزارش عملكرد سال 95 و پروژه هاي محروميت زدايي و خدمات رساني كه امسال و سالهاي آينده اجرا خواهد شد پرداخت و گفت: بيش از 60 پروژه محروميت زدايي از امسال شروع به اجرا خواهد شد و در شهريور ماه امسال در عرصه خدمات رساني 28 مورد جهيزيه به زوج هاي جوان اهدا خواهد شد.

سرهنگ حسيني افزود: طبق برنامه ريزي ها در اوايل مهرماه بيش از 200 مورد نوشت افزار به دانش آموزان مناطق محروم اهدا خواهد شد.

در ادامه مديران دستگاه هاي آموزش و پرورش، جهاد كشاورزي، فني و حرفه اي، فرمانداران ماهنشان، خرمدره، طنجان و سلطانيه به ارائه گزارش در خصوص اجراي پروژه هاي محروميت زدايي به صورت مشترك با سپاه و بسيج پرداخته شد و از خدمات گروه هاي جهادي قدرداني نمودند.

در پايان مهندس رحمتي ضمن جمع بندي موارد جلسه، نسبت به مقايسه عملكرد در خصوص محروميت زدايي قبل از انقلاب و تا به امروز كرد و گفت: ظرفيت و نياز براي محروميت زدايي و ارائه خدمات در عرصه هاي بهداشت و درمان و بويژه آبرساني( كه بشدت حاد است) بسيار است و براي بحران آب در طي دهه پيش رو بايستي كارهاي مضاعفي انجام شود كه در غير اينصورت مشكلات متعددي بوجود خواهد آمد.

ارسال نظرات