خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خبر داد:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: همزمان با سالروز شهادت امام محمدتقی(ع) شهر محمدیه به استقبال دو شهید گمنام از شهدای سرفراز 8 سال دفاع مقدس خواهد رفت.
کد خبر: ۸۹۰۴۲۹۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه شهرستان البرز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین  اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام محمدتقی(ع) شهر محمدیه به استقبال دو شهید گمنام از شهدای سرفراز 8 سال دفاع مقدس خواهد رفت.

وی با اشاره به جایگاه شهدا در حفظ کشور اسلامی و سربلندی اسلام اظهار کرد: شهدای ما معنای اسلام ناب را درک کردند و جان خود را فدای اسلام و راه آن که همان راهی بود که سید الشهدا طی کردند، قرار دادند، به همین علت ما امروز خود را مدیون این عزیزان می دانیم.

وی ادامه داد: مراسم استقبال از این دو شهید گلگون کفن راس ساعت 19 از مقابل مسجد نبی اکرم شهرک مهرگان صورت خواهد گرفت و مراسم شب وداع با این دو شهید پس از نماز مغرب و عشا در مسجد نبی اکرم  انجام می گیرد.

حیدری ابراز کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید فدایی اسلام و میهن اسلامی از ساعت 19 روز سه شنبه 31 مرداد ماه سال جاری از ابتدای شهرک مهرگان به سمت پارک 25 هکتاری بهشت خواهد بود و این دو عزیز را در  پارک بهشت به خواک خواهیم سپرد.

فرمانده سپاه شهرستان البرز  در پایان این گفت و گو از عموم مردم شهید پرور استان خصوصا مردم متدین ودین مدار شهرمحمدیه دعوت به عمل آورد تا برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسمات حضور به هم رسانند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها