خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

عده‌ای با وجود آگاهی از جنایات آمریکا دم از دوستی و رابطه با آمریکا می‌زنند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به کودتای 28 مرداد ماه سال 32 و جنایات آمریکا علیه ایران گفت: امروزه جای تاسف دارد که بعد از گذشت 64 سال با وجود آن حرکات و سکنات آمریکائی‌ها عده‌ای دم از دوستی و رابطه با آمریکا را می‌زنند.
کد خبر: ۸۹۰۴۲۶۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
جای تأسف دارد با وجود جنایات آمریکا عده‌ای دم از دوستی و رابطه با آمریکا می‌زنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در هفتمین جشنواره مالک اشتر که در مجتمع انصار برگزار شد، با درود و سلام بر شهدای اسلام، امام خمینی(ره)، شهدای دفاع مقدس، 8 هزار شهید استان و به ویژه 14 شهید مدافع حرم و قافله سالار شهیدان حاج حسین همدانی و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) و توفیق اینکه مسیر ائمه اطهار(ع) را طی کنیم، اظهار داشت: استان همدان در دوران دفاع مقدس سهم و نقش بزرگی ایفا کرد و یک هزار آزاده در رژیم بعث گرفتار داشت و در موصل 2 که یکی از اردوگاه های بسیار سخت عراق بود عده ای از اسرای همدانی در این اردوگاه بودند.

وی با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد ماه سال 1332 گفت: حدود 64 سال پیش این اتفاق افتاد و انقلابی که توسط آیت الله کاشانی و دکتر مصدق رخ داد توسط حیله و نیرنگ‌هایی که توسط استکبار جهانی ایجاد شد به سرانجام نرسید و مجددا رژیم طاغوت را به کشور برگرداند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: در آن زمان سیستم امنیتی مخوف ساواک را بر این نظام حاکم کردند تا راهی باشد که بتوانند در سطح وسیعی با انقلابیون برخورد کنند و علمای بزرگی را از جمله آیت اله غفاری، آیت اله سعیدی، شهید نواب صفوی و غیره از ما گرفتند و مدت های طولانی آنها را در زندان نگه داشتند.

وی با بیان اینکه با نگاه به سیر عملکرد طاغوت در آمریکا، می‌بینیم که در یک سیر بسیار جنایتکارانه قرار گرفته است، ادامه داد: امروزه جای تاسف دارد که بعد از گذشت 64 سال با وجود آن حرکات و سکنات آمریکائی‌ها عده‌ای دم از دوستی و رابطه با آمریکا را می‌زنند.

سردار مجیدی در ادامه افزود: متاسفانه امروز در کشور شاهد این هستیم که جهت و حرکت به گونه ای است که ما را به سمت آمریکا می برد و بحث نفوذ که مقام معظم رهبری مطرح می کنندتوسط آمریکائی‌ها برنامه ریزی شد .

* دشمنان در منطقه برای ضربه زدن به ایران از هیچ حرکتی دریغ نکردند

وی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: آمریکائی ها ایجاد انقلاب مخملی را در ایران پایه گذاری کردند و در فتنه سال 88 اوج این فتنه را دیدیم و جلوتر که آمدیم جنگ های نیابتی را شروع کردند تا به سمتی بروند که بتوانند انقلاب اسلامی ما را به فروپاشی بکشانند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: دشمنان در منطقه هم برای ضربه زدن به ما از هیچ حرکتی دریغ نکردند و می‌خواهند بر کشورهای مسلمان تسلط پیدا کنند و نوک فلش این حمله به سمت ایران است.

وی با اشاره به رهبری های آگاهانه مقام معظم رهبری بیان داشت: اگر رهبری های آگاهانه مقام معظم رهبری نبود و توطئه ها یکی پس از دیگری شناسایی نمی کردند ما نمی توانستیم از پس این حادثه ها بر آئیم.

سردار مجیدی تاکید کرد: آمریکا یک کشور نژادپرست است نه تنها برای کشور ما خط و خطوط تهیه می کند بلکه جنایات بزرگی در کشورهای دیگر حتی در خود آمریکا انجا می دهد؛ برخورد با سیاه پوست‌ها و کشورهایی که می خواهند استقلال داشته باشند از دستور کار آنها خارج نشده است.

وی خطاب به پاسداران با بیان اینکه سزوار است که ما بیشتر از قشرها و معاونت‌ها و تیپ تجلیل کنیم، افزود: آنچه که مهم است و باید به آن بپردازید این است که قدر و منزلت خود را دریابید و شایستگی خود را بالا ببرید.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: باید به مقدوراتی که دارید توجه کنید به ویژه نیروهایی که در اختیار دارید چرا که نسل جدید که روی کار می آیند بسیار توانمند هستند بنابراین فرماندهان و مسئولین اقشار از این ظرفیت ها بیشتر استفاده کنند و سطح کیفیت کارها را بالا ببرند.

* مسجد محوری بسیاری از مشکلات را حل می‌کند

وی با بیان اینکه فرماندهان باید به برنامه ها بیشتر توجه کنند، خاطرنشان کرد: اولین کاری که می کنیم توجه به نماز و مسجد است.

سردار مجیدی با اشاره به تأکیدات فرمانده کل سپاه بر نماز و مسجد ابراز داشت: بقا و ماندن یک قشر در آینده در این است که کار خود را از مسجد شروع کند.

وی با بیان اینکه ما باید به مسجد برگردیم چرا که از مسجد دور شدیم و پایگاه‌های ما باید به مسجد برگردند، ابراز داشت: سمت و سوی برنامه‌ها باید به سمت مسجد برگردد و این همان کلام امام(ره) است که مساجد سنگر هستند سنگرها را حفظ کنیم و دشمن دنبال این است که این سنگرها را از ما بگیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروزه خیلی از مسائل کشور به مباحث اجتماعی برمی گردد به اینکه ما از مسجد فاصله گرفتیم و از منکراتی که در خیابان‌ها شاهد هستیم دلیل اصلی این است که از مسجد فاصله گرفتیم وقتی نماز را باشکوه برگزار کردیم آن وقت مردم به سوی مساجد برمی گردند.

وی تصریح کرد: فرماندهان، برنامه ها را به سمت و سوی مسجد ببرند و اگر ما این کار را انجام دادیم و مسجد محوری به وجود آمد بسیاری از مشکلات حل می شود.

سردار مجیدی مبنای کار ما در آینده مسجد محوری است، خاطرنشان کرد: معاونت‌ها و اقشار به سمت و سویی بروند که برنامه ها را در مسجد برگزار کنند و ماموریت سپاه را با هم انجام دهیم و آن تعامل باید بین سپاه انجام شود اگر این تعامل را انجام دادیم می توانیم بین دستگاه‌های مختلف نیز این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات