صهیونسیها از حضور مردم در مساجد در هراسند/ سیستم موشکی و دفاعی ما باید تقویت شود

روز جهانی مسجد و روزی که صهیونیست‌ها مسجدالاقصی را به آتش کشیدند هم از مناسبت‌های هفته است که در برخی کشورهای اسلامی اکنون درب مساجد بسته است و مانع حضور مردم در مسجد می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۰۴۲۵۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی‌لایینی اظهار کرد: مردم زحمات فراوانی برای نظام کشیدند و باید خدمات مناسب به مردم ارائه شود و مردم در بازی‌های سیاسی فراموش نشوند.

وی افزود: برقراری آتش‌بس بین ایران و عراق از مناسبت‌های هفته است که خداوند دشمنان را نابود کند که به جان ایران افتادند و خسارات فراوانی بر کشورمان وارد کردند و همان آمریکا موجب نابودی صدام شد.

امام جمعه موقت نکا گفت: روز جهانی مسجد و روزی که صهیونیست‌ها مسجدالاقصی را به آتش کشیدند هم از مناسبت‌های هفته است که در برخی کشورهای اسلامی اکنون درب مساجد بسته است و مانع حضور مردم در مسجد می‌شوند.

این مسؤول ادامه داد: تقویت بنیه دفاعی برای ما مهم است که دشمنان خطرات فراوانی را برای ما به وجود آوردند و لذا باید متحد تا بر دشمنان پیروز شویم و باید در مقابل دشمن بایستیم.

محمدی‌لایینی گفت: اگر همین موشک را نداشتیم دشمن حمله می‌کرد و اکنون دشمنان از ما هراسان هستند و باید خود را تقویت کنیم و اشتباهات خود را تکرار نکنیم.

وی بیان کرد: آمریکا بد عهد است و نباید به این دشمن اصلی اعتماد کنیم و اعتماد بی‌جا موجب خسران است.

امام جمعه موقت نکا گفت: روز ازدواج را در پیش داریم که اساس ازدواج باید بر مبنای صداقت، نجابت، صمیمیت و محبت و به دور از تشریفات باشد و بدانیم بداخلاقی‌ها و طلاق در ازدواج‌ها و آبکی بودن ازدواج به دلیل بی‌ایمانی، بی‌غیرتی، بی‌بندوباری و بی‌عفتی است که محبت‌ها را از بین می‌برد.

این مسؤول ادامه داد: خانه‌داری، همسرداری، بچه‌داری دنیای روان‌شناسی است و کسی که این مسائل را نمی‌داند نباید ازدواج کند.

محمدی‌لایینی افزود: اکنون از هر چهار ازدواج یک طلاق داریم و این وحشتناک است و اکنون بچه های ما آنقدر سرگرم فضای مجازی هستند که در برخی موارد دین و زندگی را فراموش کردند و ما مقصر هستیم.

وی ادامه داد: آغاز هفته دولت در این هفته است که شهیدان رجایی و باهنر سند افتخار ما هستند و در شرایط فعلی هم خدمات دولت را ارج می نهیم چرا که تلاش می‌کنند اما برخی مسؤولان خدمات مناسبی ارائه نمی‌کنند.

امام جمعه موقت نکا گفت: دولت موفق و خدمتگزار دولتی است که در راستای اهداف امام، انقلاب و شهدا حرکت کند که حمایت از قشر محروم و مستضعف نباید فراموش شود.

این مسؤول افزود: دولت اسلامی باید خدمات را از قشر پایین شروع کند و در دعوای سیاسی خدمات به مردم فراموش نشود و کارهای اصولی انجام داده و فساد را برطرف کنند و حقوق‌های نجومی را اصلاح کنند.

محمدی لایینی در پایان با سفارش به تقوای الهی گفت: همه ما باید تقوای الهی را در دستور کار قرار دهیم چرا که سعادت ما در گرو تقوا است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها