خبرهای داغ:
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب استان قم در یادواره شهدای سه قلعه:

جریان سازی مناسب در جامعه با معرفی قهرمانان واقعی ارزش ها/ چه الگوها و قهرمانانی بالاتر از شهیدان هستند؟

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب استان قم گفت: با معرفی و تقدیر از قهرمانان واقعی ارزش ها موجب ترغیب عموم افراد می شود تا سبک زندگی خود را با آنان تطبیق دهند و در نتیجه جریان سازی مناسبی در عرصه دانشگاه و جامعه انجام شود. حال چه الگوها و قهرمانانی بالاتر از شهیدان؟
کد خبر: ۸۹۰۴۲۵۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یادواره شهدای آبروی محله شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مردم مومن، انقلابی و شهید پرور شهر سه قلعه و سردار احمدی فرمانده سپاه قم و مجری گری تابش نژاد مجری شبکه قرآن در مقابل منزل شهید غلامحسین برازنده برگزار شد.

سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب استان قم در این مراسم با تاکید بر اینکه شهدا به واسطه معامله با خدا برای همیشه زمان ها و مکان ها زنده و جاودانه هستند، افزود: آنها به واسطه معامله با خدا الهی و خدایی گونه شدند و انوار آنها نیز همواره عامل هدایت، تحول و الهی شدن افراد جامعه است.

فرمانده سپاه قم با بیان اینکه اصلی ترین پیام شهدا ولایت مداری است افزود: این شهیدان مظهر ولایت مداری و فداکاری هستند. امشب که ما مهمانان ویژه و دعوت شدگان این شهدا هستیم از انان بخواهیم تا به ما کمک کنند تا که پشت سر رهبر عزیز باشیم.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس تمام شهدا ولایت فقیه را قبول داشتند و تمام حرف های امام را عمل می کردند . آیا ما چند درصد آمادگی داریم تا مطالبات مقام معظم رهبری را عملی کنیم؟

سردار احمدی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع پاسداران افزود : فرمانده کل قوا در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام‌حسین(ع) فرمودند "خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است".

فرمانده سپاه استان قم در اخرین کلام خود افزود: یکی از مؤثرترین روش های ترویج ارزشهای اسلامی بزرگداشت افرادی است که در آن ارزشها پیشرو بوده و می توانند برای دیگران الگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: با معرفی و تقدیر از قهرمانان واقعی ارزش ها، می توان آنان را به عنوان الگو معرفی کرد تا عموم افراد ترغیب شوند که سبک زندگی خود را با آنان تطبیق دهند و در نتیجه جریان سازی مناسبی در عرصه دانشگاه و جامعه انجام شود. حال چه الگوها و قهرمانانی بالاتر از شهیدان؟

گفتنی است، این مراسم با مداحی تابش نژاد مجری کشوری به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها