خبرهای داغ:
دارنده مدال برنز مسابقات ارتش های جهان:

همیشه پهلوانی و جوانمردی بر ظلم و ستم ارجحیت دارد

حسینیان گفت: همواره پهلوانی و جوانمردی به جریحه‌دار کردن قلب یک کودک یتیم یا له کردن غرور یک جوان یا درآوردن اشک مادری داغدار ارجحیت دارد.
کد خبر: ۸۹۰۴۲۴۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

سیدابوالفضل حسینیان دارند مدال برنز رشته اربابان سلاح مسابقات قهرمانی نظامیان جهان در چین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در سخنانی با بیان اینکه ورزش به فرموده رهبر انقلاب یکی از معروفات است که باید مورد توجه قرار گیرد اظهار کرد: ورزش سبب تقویت توان جسمانی انسان و در کنار آن پرورش روح انسان می شود و این ورزش است که می تواند در روح و جسم افراد توامان اثرگذار باشد و فرهنگ اسلامی بر ورزش توجه ویژه دارد.

وی افزود: فرهنگ در ورزش می تواند سبب شود تا انقلاب اسلامی در جهان شناخته شود و از ویژگی های ورزش اسلامی روحیه پهلوانی و اخلاقی و انسانی است که می توان این منش و فرهنگ را در جهان گسترش و بسط داد.

دارنده مدال برنز مسابقات ارتش های جهان بیان کرد: پایداری، مقاومت و دفاع از ملت مظلوم، رنج کشیده و ستمدیده فلسطین و پایبندی و التزام به این اصل از اصول عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گستره انقلاب اسلامی در تمام گیتی در راستای تحقق و عینیت بخشی به این آرمان و ارزش مترقی الهی از اصول لایتغیر جامعه ورزش ایران اسلامی میباشد.

حسینیان با بیان اینکه ظلم ستیزی باید در ورزش تبلور داشته باشد چرا که ورزش سیاسی نیست خاطر نشان کرد: مسلماً یکی از اصول خدشه‌ناپذیر انقلاب شکوهمند اسلامی، به رسمیت نشناختن رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بوده که همواره در ورزش تلألو و درخشش دیگری داشته است.

وی ادامه داد: ورزشکاران دلاور ما در طول سالیان دراز هرگز حاضر نشدند بخاطر کسب مدال‌های رنگارنگ جهانی و المپیک، بر ارزش‌ها و شرافت انسانی و اعتقادات آزادگان جهان پا بگذارند.

حسینیان تاکید کرد: همواره پهلوانی و جوانمردی به جریحه‌دار کردن قلب یک کودک یتیم یا له کردن غرور یک جوان یا درآوردن اشک  مادری داغدار ارجحیت دارد.

وی تصریح کرد: مسلماً حرکت اخیر دو فوتبالیست در زیرپاگذاشتن رویه همیشگی ورزشکاران ایرانی در مواجه نشدن با غاصبان صهیونیستی،جز ننگ قرارگیری نامشان در کنار رضایت دهندگان به اعمال این رژیم کودک کش، ثمر دیگری برای ایشان نخواهد داشت.

دارنده مدال برنز مسابقات ارتش های جهان عنوان کرد: ورزشکاران بسیاری در سطح اول دنیا حضور دارند که بارها و بارها برای حمایت از آرمان فلسطین از مواجهه با ورزشکاران و حتی مقامات رژیم اشغالگر قدس خودداری کرده اند، آن ها نه ایرانی هستند و نه مسلمان بلکه به ارزش های اخلاقی در جامعه جهانی پایبند بوده و هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها