خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سازمان آتش نشاني قزوین خبر داد ؛

برگزاري آزمون عملیاتی انفرادی آتش نشانان قزوين

مسوول تربیت بدنی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آزمون ارزيابي توان عملياتي انفرادي آتش نشانان قزوين در شش ماهه اول سال 1396برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۰۴۲۱۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا دادجو ، مسوول تربیت بدنی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  مجموعه تستهای آمادگی جسمانی پرسنل سازمان آتش نشانی قزوین هر ساله در دو نوبت و هر نوبت در سه مرحله شامل (( ارزيابي آمادگي جسماني ـ ارزيابي توان عملياتي انفرادي و ارزيابي توان عملياتي تيمي )) با حضور کليه کارکنان عملياتي سازمان برگزار مي گردد.

این مسئول با اشاره به برگزاری آزمونهای این مرحله از مورخه 22 الی 24 مرداد ماه سال 1396 در یکی از مجتمع های مسکونی بلند مرتبه قزوین افزود : هدف از برگزاري آزمونهاي مستمر ورزشي و تستهاي سنجش توان عملياتي در سازمان آتش‏ نشاني ، حفظ سلامت پرسنل در زمان اجراء ماموريت هاي محوله و نقش پررنگ و حائز اهميت آمادگي جسماني در روند خدمات‏ رساني به شهروندان می باشد .

وی افزود با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده توسط کارگروه ورزش سازمان در این مرحله و به منظور سنجش توان عملياتي انفرادي آتش نشانان قزوين، تست بالا رفتن از پله ها " با تجهیزات کامل انفرادی و دستگاه تنفسی" به تعداد هفت 7 طبقه مورد آزمون واقع شد که سه نفر برتر این مرحله موفق شدند این مسافت را در کمتر از 38 ثانیه طی کنند.

دادجودر خاتمه افزود ؛کلیه آتش نشانان ، فرماندهان شیفت و روسای ایستگاه ها بصورت ساليانه و با آمادگي مطلوب در اين آزمون‌ها شرکت کرده و توان ورزشي و عملیاتی خود را ارزيابي مي کنند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار