خبرهای داغ:
شهید رجبعلی بابا در وصیت نامه خویش آورده است: سلام بر شهیدان و امام امت،خمینی بت شکن و سلام بر امالم حسین علیه السلام و برای زیارت امام حسین و برای اسلام به جبهه می روم و لبیک گوی حسین و خمینی هستم و دشمنان دین را از پای در آورده ام به یاد الله..
کد خبر: ۸۹۰۴۲۱۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهید رجبعلی بابا در هفتم خرداد 1341 در روستای دیال آباد از توابع شهرستان تاکستان به دنیا آمد، پدرش محمد حسن کشاورز و مادرش تلی ننام داشت.

شهید رجبعلی بابا تحصیلات خود را تا سطح اول حوزه علمیه ادامه داد وکارگر کارخانه نخ ریسی و طلبه بود،در سال 136 ازدواج کرد و از سوی بسیج عازم جبهه شدو در بیست و پنجم فروردین 1365 درفاو عراق در اثر اصابت ترکش به سر شهید شد و مزار این شهیدبزرگوار در زادگاهش واقع است.

شهید رجبعلی بابا در وصیت نامه خویش آورده است:

کور کورانه به جبهه نرفتم

سلام بر شهیدان و امام امت،خمینی بت شکن و سلام بر امالم حسین علیه السلام و برای زیارت امام حسین و برای اسلام به جبهه می روم و لبیک گوی حسین و خمینی هستم و دشمنان  دین را از پای در آورده ام به یاد الله..

اگر من شهید شدم دستم را گره کرده نگه دارید تا معنایش این باشد به دهان آمریکا خنجر بزرگ می زنیم!چشم هایم را باز نگه دارید که معنایش این باشد که من کورکورانه به جبهه نرفتم،بلکه با عشق حسین به جبهه می روم.

برادران عزیز با لبلس دفنم کنید که در آن دنیا به امام حسین(ع) بگویم: یا حسین برای زیارت تو شهید شدم،گناهانم را ببخش.

برادران عزیز امام را تنها نگذارید،تا دشمنان اسلام سوء استفاده نمایند و جبهه ها را پر نمائید که امام شاد شود.

 پدر عزیزم و مادر غزیزم خداحافظ

1003/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها