خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

حیله های دشمن را ساده نگیریم

ذوالفقاری در جمع بسیجیان حوزه حضرت زینب(س) سمنان با اشاره براینکه باید مراقب فضای جامعه باشیم،گفت: حیله های دشمن را نباید ساده بگیریم و به سادگی از آن عبور نکنیم
کد خبر: ۸۹۰۴۱۷۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازسمنان، ذوالفقاری در جمع بسیجیان حوزه حضرت زینب(س) سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید محسن حججی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) خواستار پایبندی به انقلاب و ارزش های اسلامی از مردم بودند به گونه ای که دشمن را بشناسند و حیله های آن ها را پیش بینی و از هرگونه پیشامدی از جانب دشمن جلوگیری کنند.

این کارشناس سیاسی اظهار کرد: نباید مکر دشمن را ساده بگیریم و به سادگی از آن عبور کنیم؛ بلکه باید با رعایت تقوای دینی و سیاسی در مقابل آن ها ایستادگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تربیت و الگوسازی خودمان تأثیر زیادی در مقابله با جنگ نرم دارد؛ انسان باید خود را به گونه ای تربیت کند که بتواند الگوی مثبت و منفی را تشخیص دهد و در خصوص رویداد های اطراف خود اظهار نظر درستی داشته باشد.

ذوالفقاری در خصوص خانواده نیز تصریح کرد: در محیط خانواده باید فضای آرام محیا باشد و مادر خانواده مراقب تأثیرات جنگ نرم باشد تا مبادا به فرزندان و بطن خانواده او آسیبی وارد شود.

وی افزود: مثبت اندیشی و دفع تفکرات منفی یکی از راه های داشتن خانواده ای شاد و سالم است؛ اگر مادر خانواده کم حوصله و بی انرژی باشد به یقین کل خانواده تحت تأثیر قرار می گیرند و ممکن است هریک از اعضا به ایجاد رابطه با افرادی خارج از خانواده سوق پیدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها