مسوول بسیج دانشجویی استان قم در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
محبی گفت: نشست های روشنگری با موضوع دشمن شناسی، بصیرت افزایی و...برای دانش آموزان و دانشجویان برگزار می شود که قطعا اثرگذار است.
کد خبر: ۸۹۰۴۱۶۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
داود محبی مسوول بسیج دانشجویی استان قم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه دانشجویان بسیجی به عنوان افسران جنگ نرم این کشور هستند، اظهار داشت: اصلی‌ترین برنامه بسیج دانشجویی، جذب و سازماندهی و به کارگیری دانشجویان بسیجی است و برگزاری کلاس های آزاد اندیشی در راستای مفاهمیم و ارزش های انقلاب اسلامی نیز جزو برنامه های اساسی است که باید در دانشگاه ها برگزار شود و ما تلاش می کنیم که این کرسی ها را به بهترین شکل ممکن، برگزار نماییم.
 
وی ادامه داد: برگزاری نشست های روشنگری با موضوع دشمن شناسی، بصیرت افزایی و...برای دانش آموزان و دانشجویان برگزار می شود که قطعا اثرگذار است و می تواند درک و بینش سیاسی دانشجویان را بالا ببرد.
 
مسئول بسیج دانشجویی قم تصریح کرد: هر چقدر که دانشجویان ما نسبت به خطرات و دشمنی های استکبار آگاه تر باشند، نسبت به خطرات نفوذ دشمن آمادگی بیشتری خواهند داشت و از این طریق می توانند توطئه های مستکبران را خنثی نمایند چرا که هر دانشجویان، آینده ساز این کشور است و اگر با درک و بینش بالای سیاسی همراه با معرف به پست و مقام برسد، می تواند به بهترین شکل ممکن کار را به مرحله انجام برساند و باعث پیشرفت کشور شود.
ارسال نظرات