فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان به همراه نماینده ولی فقیه در سپاه استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۹۰۴۱۴۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان به همراه نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: امروز با توجه به بروز بحران های مهم در منطقه و نقشه ها و توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و محور مقاومت در منطقه ، نقش سپاه پاسداران و بسیج در صیانت از ارزشهای اسلام ناب بی بدیل و انکارناپذیر است .

صفری با اشاره اینکه رسانه ملی و استانی نیز به عنوان سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم همواره دوشادوش سایر نهادهای انقلابی به ویژه سپاه و بسیج، در پاسداشت ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون پاک شهداست، از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نخواهد بود .

وی رویکرد رسانه استانی را در سالهای اخیر توجه بیش از پیش به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ،عنوان کرد و افزود: صداوسیمای مرکز زنجان همواره توجه و اهتمام ویژه به تقویت باورهای اعتقادی و دینی و پاسداشت ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص حفظ روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را در اولویت برنامه سازی خود قرار داده و سعی نموده تا از تمامی داشته های خود در این مسیر بهره گیری نماید . در این راستا مرکز زنجان در پرداخت به این موضوعات جزء 5 شبکه استانی برتر قرار داشته است.

ارسال نظرات